וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבור התנפל על סוללות ופנסים: "תוך 12 שעות בוצעו רכישות בהיקף של שנה"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 16:18

המלצת פיקוד העורף הקפיצה את הציבור - ברשת מחסני חשמל מדווחים כי במהלך הלילה נרכשו באתר כמות אמצעים חיוניים למצבי חירום כמו טרנזיסטור, סוללות ופנסים, בהיקף של מכירות שנתיות כפי שהן בימי שגרה

אילוסטרציה. ShutterStock
אור בקצה המלחמה - הישראלים התנפלו על אמצעי החירום/ShutterStock

המלצה לציבור הרחב שפורסמה אמש בתקשורת מצד גורם בכיר מפיקוד העורף לפיה יש להצטייד באמצעי חירום ולהתכונן למצב של שהייה ממושכת במרחבים מוגנים, הקפיצה את הציבור הישראלי, ובמקביל לריקון המדפים ברשתות השיווק נרשמה התנפלות על מוצרים הנדרשים בשעת חירום שביניהם סוללות, פנסים וטרנזיסטורים.

רשת מחסני חשמל דיווחה היום כי במהלך הלילה, בתוך כ-12 שעות בלבד מרגע הפצת ההודעה, נרכשה באתר הסחר של הרשת כמות סוללות, פנסים וטרנזיסטורים שנמכרת לאורך שנה שלמה בימי שגרה.

עוד מציינים ברשת כי לאור הביקושים הגבוהים והמחסור בכח אדם מסיבות אלו ואחרות יצאו מנהלי הרשת עם רכביהם הפרטיים כדי להעמיס תאורת חירום וטרנסיזטורים לסניפים.

לצד מי שרכשו לטובת הכנת הממ"ד או המקלט, ישראלים רבים רכשו מוצרים מסוג זה על מנת להעבירם ליחידות מילואים שונות, כאשר פנסים, סוללות ומטענים סלולריים היו מהמוצרים הנדרשים שצוינו ביוזמות עזרה מקומיות.

מאז פרוץ המלחמה הימים האחרונים בשוק הקמעונות מתאפיינים בקשיי ייצור ואספקה בשל שורה של סיבות, שביניהן פגיעה במפעלי הדרום לצד קושי וחשש של עובדים להגיע למקומות העבודה וכן למפעלים השונים שממשיכים לפעול. כאשר מוסיפים לגורמים אלה את הרכישות המוגברות של הישראלים בימים האחרונים, אין פלא שהתוצאה היא מדפים ריקים ומוצרים שיש קושי ניכר להשיגם.

.

בטריות סוללות. ShutterStock
סוללות. מהמוצרים המבוקשים ביותר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully