וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המלחמה: דרושיםIL מעלה פלטפורמה חינמית לגיוס מתנדבים

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 10:33

אתר חיפוש המשרות הישראלי דרושים IL מתגייס למאמץ המלחמתי, ומשיק מדור ייעודי וחינמי למציאת עובדים ומתנדבים עבור מעסיקים במשרות חיוניות במשק ועמותות ללא מטרות רווח אשר נפגעו או סובלות ממחסור בכוח אדם כתוצאה מהמלחמה

מתנדבים עידן חדש. יחצ,
על רקע המלחמה: יד 2 מעלה פלטפורמה חינמית לגיוס מתנדבים ועובדים למשרות חיוניות/יחצ

ֿעל רקע המצב המתוח בישראל, איבדו עמותות סיוע ומקומות עבודה רבים, חלק ניכר מהעובדים והמתנדבים שלהם, בין אם כתוצאה מגיוס לצבא או על רקע אובדן, אבל, חשש או ירידה חדה ביכולת התפקוד בשל המלחמה שפרצה בהפתעה.

על מנת להתמודד עם המשבר ומצוקת כוח האדם, כמו גם הבטחת רציפות תפקודית של מקומות עבודה חיוניים ועמותות ללא מטרת רווח שזקוקות לגיוס מתנדבים נוספים עקב מצב החירום הלאומי, פתח אתר דרושיםIL מדור ייעודי למציאה מהירה של עובדים ומתנדבים למילוי החוסרים.

באמצעות המנגנון החינמי והטכנולוגי אותו פיתחה והעלתה אתמול (ג), מקווה הנהלת דרושיםIL ויד2 לאפשר תפקוד תקין של מקומות העבודה החיוניים בישראל על פי הקריטריונים הבאים- מפעלים חיוניים כפי שהוכרזו על ידי משרד העבודה או עמותות המוכרות על ידי רשם העמותות.

בין המשרות לעבודה או התנדבות שמוצגות בעת הזו: משרות מגוונות בסניפי סופר פרטיים ושל רשתות קמעונאות גדולות, אבטחה ושמירה, ניקיון ומילוי מקום של מתנדבים רבים שלא יכולים מסיבות שונות להמשיך לסייע לקיומן ותפקודן התקין של העמותות.

פלטפורמה לגיוס מתנדבים - יד 2 - דרושים IL. יח"צ,
פלטפורמה של דרושיםIL מבית יד2 לגיוס עובדים ומתנדבים לארגונים וחברות חיוניים בעת חירום/יח"צ

תומי שנפלד מנכ"ל יד2: "אנו קוראים לכל ראשי החברות, עמותות או כל מי שזקוק לסיוע בכוח אדם, לפנות למוקדי השירות שלנו, ואנחנו נסייע לכם לעלות משרות חיוניות ללא עלות. היוזמה הזו מצטרפת ליוזמות נוספות מבית יד2 כגון, פלטפורמה שנפתחה לצרכי אירוח משפחות והנגשת מדורי מסירת מוצרים ואימוץ בע"ח, הרלוונטיים היום מאי פעם".

דרושים IL מבית יד 2 הינו מאתרי המשרות הפופולריים בישראל, המניב למעלה מ-2 מיליון גולשים מדי חודש, בזכות מנגנון גיוס מדויק למועמד ולמעסיק. מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים שהם מחפשים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.

לפרסום חינמי של משרות באתר ניתן לפנות למספר - 073-2922222

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully