וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הפיצויים תשלם מקדמות למשפחות בעוטף עזה שבתיהן נפגעו

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 17:42

במשרד האוצר הוחלט כי כבר בימים הקרובים יועברו מקדמות למשפחות בעוטף עזה שבתיהן נפגעו על מנת להעניק להן סיוע ראשוני. רשימת המשפחות ודרכי התקשורת עמן יועברו על ידי המועצות האזוריות בעוטף מאחר ועובדי קרן הפיצויים עוד לא רשאים להיכנס ליישובים בשלב זה

בית הרוס ושרוף, כפר עזה, 10 באוקטובר 2023. יותם רונן
בית הרוס בכפר עזה. עובדי קרן הפיצויים עדיין לא רשאים להיכנס לאזור/יותם רונן

משפחות מעוטף עזה שבתיהן נפגעו במלחמה צפויות לקבל כבר בימים הקרובים מקדמות מקרן הפיצוי (מס רכוש), כך הודיע היום משרד האוצר.

בישיבה שהתקיימה היום (שלישי) במשרד הוחלט כי יש להעביר למשפחות בעוטף עזה שבתיהן נפגעו מקדמות מקרן מס רכוש כבר בשלב זה. בהתאם להנחיה, קרן הפיצויים ברשות המסים תשלם בימים הקרובים מקדמות למשפחות בעוטף עזה שבתיהן ניזוקו במלחמת 'חרבות ברזל' כדי להעניק להן סיוע ראשוני.

עובדי קרן הפיצויים אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, והנהלת קרן הפיצויים סיכמה עם ראשי המועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון ושער הנגב על שיתוף פעולה לטובת סיוע לתושבים. קרן הפיצויים תקבל מהמועצות האזוריות בעוטף רשימת שמות של בעלי דירות שנפגעו וכן דרכי התקשורת איתם.

עם קבלת הרשימות בקרן, עובדיה יפנו למשפחות ויפתחו עבורן תביעות ויסבירו להן על הזכויות המגיעות להן. את המשפחות ילווה פרויקטור מטעם המשרד. כמו כן, בהתאם לצורך יעבירו למשפחות הללו מקדמה על חשבון הפיצויים. הקרן מינתה פרויקטור שילווה את המשפחות באופן שוטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully