וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "מדלן" יסייע במציאת נכס חלופי לאלו שנאלצו לעזוב את בתיהם

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 13:24

עקב המצב, בו משפחות רבות נאלצות לפנות את בתיהן, פתח אתר מדלן אפשרות למשתמשים להציע דיור חלופי זמני עבור תושבי הדרום, ללא תשלום. באתר, המהווה מאגר עצום של נכסים בכל רחבי הארץ, יוכלו מתווכים ובעלי נכסים פרטיים פנויים להכניס פרטים שיועברו לארגוני הסיוע

אתר מדלן - דיור חלופי לתושבי הדרום. מתוך האתר הרשמי,
אתר "מדלן" יסייע במציאת נכס חלופי לאלו שנאלצו לעזוב את בתיהם/מתוך האתר הרשמי

מתווכים ובעלי נכסים פרטיים פנויים שמעוניינים לארח משפחות מהדרום בימי המלחמה, יוכלו מעתה באופן נוח ונגיש, להכניס את פרטיהם לאתר מדלן, פרטים שיגיעו אל עמותות הסיוע האזרחיים לקישור בינים לבין תושבי עוטף עזה שנאלצו לפנות את בתיהן וזקוקים למענה של דיור חלופי.

כבר בשעות הראשונות להפעלת השירות התקבלו למעלה מ-30 פניות מאזרחים וחברות שמעוניינים לארח בנכסיהם את תושבי הדרום, ללא עלות כמובן. בין הנכסים המוצעים דירות למשפחות בגבעתיים, מכבים, אור יהודה וכרמיאל, לצד דירות לזוגות בתל אביב, קריית אונו ועוד.

"בימים קשים אלה, רצינו לנצל את הידע שלנו ואת כמות הנכסים העצומה שבלוח מדלן כדי לסייע ככל האפשר לתושבים שאיבדו או נאלצו לפנות את ביתם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "ביקשנו גם מכל המתווכים ויזמי הנדל"ן שעמם אנחנו עובדים בשיגרה להירתם ולמצוא נכסים פנוים, וראינו היענות והירתמות מדהימות למאמץ. גם אנחנו שמחים לתת את חלקנו למאמץ האזרחי, ולהיות צינור מקשר בין מי שמוכנים לתת את נכסיהם בחינם למשפחות וליחידים הנזקקים לכך".

אתר מדלן. מתוך האתר הרשמי,
אתר מדלן - דיור חלופי לתושבי הדרום/מתוך האתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully