וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הפנסיה הולכות על לומניס: קרן הפנסיה של בריטיש טלקום מחזיקה 2.1 מיליון מניות לומניס - 5.8%

שירלי יום-טוב

13.3.2003 / 18:48

קרן ה-Royal Pension מחזיקה ב-2.4% שהם 875 אלף מניות לומניס; לקרן הפנסיה של BT גירעון ענק של 1-1.5 מיליון ליש"ט; Capital Research and Management מחזיקה ב-11.4% מלומניס



למרות שמניית לומניס כבר נסחרת סביב מחיר של דולר אחד זמן רב, ואף ירדה כעת למחיר של 96 סנט, הרי שיש כאלה שכנראה צופים לה עתיד טוב הרבה יותר.



מספר גופים הגדילו לאחרונה את החזקותיהם בלומניס - כך עולה ממסמכים שהוגשו בחודש האחרון ל-SEC. קרן הפנסיה של חברת התקשורת בריטיש טלקום מחזיקה כעת כ-2.1 מיליון מניות לומניס המהוות כ-5.8% ממניות לומניס (על בסיס 39.6 מיליון מניות). קרן פנסיה נוספת, Royal Pension, מחזיקה כעת ב-875 אלף מניות לומניס - כ-2.4%. זאת, נכון למסמך שהוגש היום לרשות ניירות ערך האמריקאית.



בין אם ביצעה קרן הפנסיה של BT השקעות לא מוצלחות בעבר או בין אם מדובר בסיבה אחרת, בריטיש טלקום דיווחה לאחרונה על גידול מדאיג בגירעונות קרנות הפנסיה שלה ל-1-1.5 מיליארד ליש"ט (1.6-2.4 מיליארד דולר), בהשוואה ל-200 מיליון ליש"ט בלבד ב-31 במארס 2000. מנכ"ל בריטיש טלקום אף ציין כי יידרשו להערכתו הפרשות של כ-200 מיליון ליש"ט לשנה כדי לסגור את הגירעון בקרן הפנסיה.



גוף נוסף שדיווח על שינוי בהחזקות בלומניס לפני כחודש הוא חברת Capital Research and Management, המחזיקה כעת בכ-4.2 מיליון מניות לומניס המהוות כ-11.4% מהון המניות המונפק. SMALLCAP World Fund הקשורה לקפיטל אחראית כעת ל-2.2 מיליון מניות לומניס, או 6.1%.



לומניס מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מתקדמות מבוססות לייזר ופולסי אור למגוון יישומים בתחומי האסתטיקה, העיניים, הכירורגיה והשיניים. שווי השוק של לומניס מסתכם ב-36 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully