וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מקצה 100 מיליון שקל לשיקום יישובים בדרום

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 17:41

בנק הפועלים מכריז על הקמת קרן "פועלים לתקומה" בסך 100 מיליון שקל לשיקום קהילת עוטף עזה וקורא לאחרים להצטרף אליו. הקרן תתמוך בתשתיות של בריאות, חינוך ותעסוקה

קיבוץ בארי , 11 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קיבוץ בארי לאחר התקפת הטרור. מטרת הקרן לשקם את הקהילות ביישובי העוטף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנק הפועלים מכריז על הקמת קרן "פועלים לתקומה" בסך 100 מיליון שקל לשיקום קהילת עוטף עזה וקורא לארגונים מובילים נוספים להצטרף אליו. הקרן החדשה תפעל בשיתוף עם ראשי המועצות בעוטף ותתמקד בשיקום הישובים ותושביהם בהיבטי בריאות, חוסן, חינוך, ותעסוקה.

לאחר ההקמה יתקיים תהליך מיפוי והגדרת סדרי עדיפויות לזיהוי הצרכים הספציפיים והשימושים בכספי הקרן וזאת בהמשך להתייעצויות עם ראשי המועצות ושאר ארגוני הסיוע.

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים: "מטרתנו האחת היא שיקום החיים הקהילתיים של המשפחות והעסקים ביישובי העוטף. בחרנו להקים קרן אשר כל מטרתה להחזיר לקדמותו את החוסן וחיי הקהילה הייחודיים של העוטף. אנו כבר נמצאים בקשר עם ראשי הארגונים ונציגי המשפחות המפונות וביחד איתם נפעל להגדיר את החזון המשותף והמיקודים הנדרשים".

"העם שלנו חווה בעבר רגעי שפל שמהם צמח לתקומה מפוארת, ואנחנו כאן כדי לעזור לזה לקרות שוב ובמהרה. זו דרכנו, וזה צו השעה. אני קורא לכל הארגונים המובילים בישראל להצטרף אלינו. יחד נבנה ונחזק את הדרום ואיתו - את המדינה," הוסיף קוטלר.

דב קוטלר. גדי דגון,
דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים: "העם שלנו חווה בעבר רגעי שפל שמהם צמח לתקומה מפוארת"/גדי דגון

ציוד לחיילים ותמיכה כספית לתושבים

כחלק ממחויבות ארוכת שנים של בנק הפועלים לחברה ולקהילה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה, עם פרוץ המלחמה הרחיב הבנק את הסיוע בהיקף של מיליוני שקלים נוספים לארגוני ההצלה, בתי החולים ולארגונים חברתיים מרכזיים.

כמו-כן מסייע הבנק בגיוס ציוד בסיסי לחיילי צה"ל ולמשפחות, בהעברת תמיכה כספית מהירה וציוד עבור תושבי עוטף עזה ויישובי הדרום שנותרו ללא בית, זאת לצד התנדבותם של מאות עובדי הבנק בכל הארץ.

עם פרוץ המלחמה, בנק הפועלים הודיע על סדרת הטבות משמעותית ללקוחותיו המתגוררים בטווח של עד 40 ק"מ מרצועת עזה וללקוחות שגויסו לשירות מילואים אשר מנהלים חשבון עו"ש פעיל בבנק. בסדרת ההטבות - מתן הלוואת גישור ללא ריבית ללקוחות עסקיים ופרטיים מקרן שהקים הבנק בסך 750 מיליון שקל; דחיית תשלומי הלוואות; פטור מעמלות עובר ושב עיקריות ועוד שורה של הטבות. ההטבות ללקוחות נאמדות בעשרות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully