וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי סדרת הטלוויזיה "סופראנוס" הושעו עד להודעה חדשה בשל סכסוך משפטי עם כוכב הסדרה

רן דוידוב

13.3.2003 / 21:19

HBO הודיעה שצילומי העונה החמישית לא ייפתחו ב-24 במארס; מקור ב-HBO ל"דיילי ניוז": ג'יימס גנדולפיני - "חזיר גרגרן" העומד להפוך חבריו למובטלים



רשת HBO הודיעה על השעיה - עד הודעה חדשה - של צילומי סדרת הטלוויזיה המצליחה "סופרנוס", בשל מחלוקת בנוגע לחוזהו של כוכב הסדרה ג'יימס גנדולפיני.



הרשת הודיעה ל-300 אנשי הצוות של הסדרה שלא יגיעו לעבודתם ב-24 במארס, התאריך בו היו אמורים להיפתח צילומי העונה החמישית של סדרת הפשע. דובר HBO אמר כי שני הצדדים לא קיימו מגעים אתמול ושלא הושגה כל התקדמות בנוגע לסכסוך החוזי - דיווחה רשת CNN.



ההחלטה באה לאחר שגנדולפיני לא נתן סימן ברור לכך שיגיע לעבודה ב-24 במארס. אם יגיע לעבודה, הדבר יעמוד בסתירה לתביעה שהגיש השחקן בקליפורניה ויחייב אותו להמשיך ולהופיע להמשך הצילומים עד סיום העונה החמישית, לדברי HBO.



גנדולפיני תבע את HBO בשבוע שעבר, בטענה כי לא הודיעה לו בזמן על חידוש הסדרה. גנדולפיני, המגלם את דמותו של טוני סופרנו, טוען שהחוזה שלו אינו מחייב - ודורש העלאת שכר מ-275 אלף דולר לפרק לכמיליון דולר לפרק. HBO כבר הסכימה להעלות את שכרו לעונה החדשה ל-650 אלף דולר לפרק.



HBO הגישה כנגד השחקן תביעה נגדית בקליפורניה המאיימת עליו בתשלום פיצויים בגובה 100 מיליון דולר אם לא יכבד את ההצעה.



"ג'ימי מתיימר לדאוג לחברי הצוות האחרים", אמר מקור ב-HBO ל"דיילי ניוז". "ובכן, הוא עומד להפוך אותם למובטלים מכיוון שהוא חזיר גרגרן".



הסופרנוס היתה להצלחה גדולה עבור ערוץ הכבלים בתשלום HBO. פרק פתיחת העונה הרביעית, שהסתיימה לא מכבר, היה לתוכנית הנצפית ביותר בהיסטוריה של ערוץ הכבלים - והיכה במידרוג את התוכניות ברשתות השידור המתחרות.



חברת AOL-טיים וורנר היא החברה האם של רשת HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully