וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק מלחמה: שדרות בפנים, אשקלון ונתיבות בחוץ

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 16:26

החל מיום ראשון תושבי היישובים שבטווח של עד שבעה קילומטרים מעזה יוכלו להגיש בקשה למענק, שיעמוד על 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 למשפחה; הרשימה הסופית של היישובים המזכים תתפרסם בראשון, אך נכון לכרגע יישובים רבים שספגו פגיעות חמורות נשארו בחוץ

מכוניות הרוסות, כפר עזה, 10 באוקטובר 2023. יותם רונן
מכוניות הרוסות בכפר עזה. הבקשה תוגש באתר רשות המסים/יותם רונן

מענק מלחמה: החל מיום ראשון יוכלו תושבי היישובים הממוקמים במרחק של עד שבעה קילומטר מגבול עזה להגיש בקשה לקבלת מענק בגובה של 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה. הבקשה תוגש בעמוד ייעודי שייפתח באתר רשות המסים.

משרד האוצר הודיע כי רשימת היישובים המזכים תתפרסם ביום ראשון, אך נכון לכרגע מדובר על היישובים שנמצאים במרחק של עד שבעה קילומטרים מגדר המערכת, שביניהם קיבוצי העוטף ושדרות, אך יישובים אחרים כמו נתיבות, אופקים ואשקלון לא נכללים בה בשלב זה. כפי הנראה הממשלה מתוכננת לאשר את מתן המענק בתחילת השבוע.

סכום הפיצוי יועבר לתושבים כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצוים בשל נזק ישיר. הוא יינתן לכל התושבים בטווח שיאושר, בלי קשר למידת הפגיעה בפועל.

מהאוצר נמסר כי "בהמשך להודעת שר האוצר על תשלום מענק לתושבים שפונו או התפנו מבתיהם, ולאחר דיון משותף בהנהלת משרד האוצר, מובהר כי הגשת הבקשה למענק תתאפשר כבר מיום ראשון, בהתאם לפרטים שיפורסמו בדף אינטרנט ייעודי שיפתח באתר רשות המסים. הבקשה למענק תוגש באתר רשות המסים שלאחר בחינה תעביר את הסכום הנדרש לחשבון הזכאי.

"היישובים הזכאים למענק יהיו היישובים המרוחקים עד 7 קילומטרים מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה, כפי שיפורטו בהודעת רשות המסים שתפורסם ביום בראשון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully