וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים נוספים להתייצבות פיננסית בנקסוס: הגיעה להסכם עם הבנקים; תקבל 2.5 מיליון דולר מפיירוס

שירלי יום-טוב

13.3.2003 / 21:52

החוב לטווח קצר לבנק יהפוך לחוב לטווח ארוך; האג"ח להמרה שהוחזקו ע"י AMS אלקטרוניקס יומרו ברובן למניות; סמנכ"ל הכספים: 3 המהלכים יתרמו לחוזקה הפיננסי של החברה



חברת נקסוס , המספקת פתרונות שירות מבוססי מיקום, הודיעה היום על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר שתבוצע בחברה על ידי חברת ההשקעות פיירוס-DBSI בתמורה לרכישת מניות. הודעה זו מגיעה בהמשך לזו שפורסמה על ידי נקסוס בסוף דצמבר האחרון, על כוונת פיירוס לבצע השקעה, אם כי אז מדובר היה בסכום של 2 מיליון דולר.



כדי להמשיך ולייצב את מצבה הפיננסי של נקסוס, החברה נוקטת בצעדים נוספים, וכך היא מודיעה היום גם על הסכם לפיו החוב לטווח קצר של החברה, שעמד בסיום הרבעון השלישי של 2002 על 3.7 מיליון דולר, יהפוך לחוב לטווח ארוך.



בנוסף, הגיעה החברה להסדר עם חברת AMS אלקטרוניקס, ספקית של נקסוס המייצרת עבורה את יחידות הקצה. במסגרת ההסכם, האג"ח להמרה של נקסוס, שנמצא בידי AMS ומסתכם ב-700 אלף דולר, יומר בעיקר למניות. בסיום הרבעון השלישי הסתכם סעיף האג"ח להמרה במאזן החברה במיליון דולר.



רונן שטיין, סמנכ"ל הכספים של נקסוס, מציין כי שלושת המהלכים הללו יתרמו משמעותית לחוזק הפיננסי של החברה. "הדו"חות הכספיים האחרונים הצביעו על מצב פיננסי מסוים ובעת הנוכחית, יש להתאמץ ולהראות יציבות פיננסית חזקה יותר". שטיין לא חושף את שם הבנק עמו הגיעה נקסוס להסדר החוב.



נקסוס סיימה את הרבעון השלישי עם 78 אלף דולר בלבד במזומן ו-41 אלף דולר בפקדונות. החברה, הנסחרת בבורסת OTC בוול סטריט, פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: חטיבת Automatic Vehicle Location, המפתחת מערכות תקשורת אלחוטית דו כיוונית אוטומטיות לאיתור כלי רכב ויישומי אבטחה אחרים; וחטיבת נקסוס דטה, שפעלה בתחום קריאת מונים אוטומטית של מים, חשמל, גז ועוד.



תנאי מקדים להשקעה החדשה של פיירוס היה שנקסוס תמכור את נקסוס דאטה. זו האחרונה נמכרה לחברת סטורם אינטרנשיונל תמורת מיליון דולר. כל 24 עובדי החברה פוטרו בדצמבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully