וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מאסטרקארד ישראל נרתמים לטובת תושבי ויישובי הדרום

15.10.2023 / 22:17

יוזמה של עובדי מאסטרקארד ישראל לריכוז חשבונות הבנק המאומתים של הקיבוצים, על מנת לאפשר לאנשים וארגונים לתרום לסיוע מידי לתושבי הדרום ולטובת שיקום כל היישובים

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בתום הפגישה עם ראש הממשלה/ללא

עובדי מאסטרקארד ישראל נרתמים לסיוע לתושבי ויישובי הדרום, במסגרתו הקימו חמ"ל ייחודי המרכז את כל חשבונות הבנק המאומתים של יישובי הדרום, בשביל שאנשים פרטיים וארגונים יוכלו לתרום בבטחה.

התרומות מיועדות הן לשימוש מידי והן לשימוש עתידי, עבור המשפחות שפונו, שנשארו ללא כל וזקוקות למגוון דברים - ממוצרי צריכה בסיסיים כמו ביגוד למבוגרים וילדים, דרך טלפונים, טאבלטים וצעצועים לתעסוקה עבור הילדים ועוד, ועד סיוע מידי ועתידי בטיפולים וליווי פסיכולוגי צמוד שיאפשר לתושבי הדרום להשתקם.

התרומות מיועדות גם עבור שיקום יישובי הדרום, שזקוקים עתה לחידוש המיגון והאבטחה בקיבוצים שמערך האבטחה בהם נפגע קשה, כמו מכשירי קשר, אפודי מגן וציוד לכיתות הכוננות, מצלמות אבטחה, גנרטורים ושיקום שערי האבטחה בכניסה ליישובים שנהרסו ועוד.

במקביל לריכוז החשבונות, פועל הצוות להרחבת החשיפה וחיבור בין תורמים לאפשרויות התרומה, והן עומל על הקמת דפי נחיתה ייעודיים כך שכל תהליך התרומה יהיה פשוט יותר.

חשוב לציין כי העובדים נרתמו ביוזמה אישית שהתחילה כחלק ממאמצים שלהם לתמוך באחד מעובדי הצוות שמתגורר בקיבוץ ניר עוז והתרחב לסיוע כולל בשאר יישובי העוטף.

בימים האחרונים מאמצי העובדים הביאו לגיוס של מיליוני שקלים מאנשים טובים בארץ וברחבי העולם, החל מחברות, עמותות, קרנות ואנשים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully