וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wolt תחלק לעסקים מענק בגובה 8% מהמחזור

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 8:08

Wolt מכריזה על תכנית סיוע בסך 12 מיליון שקלים לעסקים המשתמשים בשירותי המשלוחים שלה

שליח וולט. שי עזרי וולט ישראל,
שליח וולט/שי עזרי וולט ישראל

ענקית המשלוחים Wolt הכריזה על תוכנית סיוע בהיקף של 12 מיליון שקל לעסקים הקטנים המשתמשים בשירותי השליחים שלה. המענק נועד לסייע להם להתמודד עם הקושי הכרוך בניהול הכלכלי על רקע המלחמה.

לפי הודעה החברה כל בית עסק יקבל מענק בגובה של 8% מהמחזור החודשי שלו באפליקציית Wolt כאשר החישוב יתבצע לפי ממוצע המחזור החודשי של בית העסק באפליקציה בחודשי שגרה, כך שיאפשר גם לעסקים שאינם פעילים בזמן המלחמה לקבל מענק. המענק יועבר לכל בית עסק עד לתאריך ה-2 בנובמבר השנה.

בהודעה ששלחו בחברה לבעלי העסקים נכתב: "האירועים אותם אנו חווים בשבוע האחרון קשים וכואבים לכולנו. אנחנו יחד בתוך המציאות הזו. נמשיך להפעיל את העסקים ולשרת את הלקוחות שזקוקים לנו כעת, אולי יותר מתמיד".

ליאור אשכול מנכ"ל וולט ישראל. יחצ,
ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt: "התגייסות החברה הישראלית, היא נקודת אור גדולה"/יחצ

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt: "השבוע האחרון הוא אחד הקשים שכולנו עברנו בחיינו. לעומתו ההתגייסות של החברה הישראלית, מיוזמות אזרחיות ועד למגזר העסקי, היא נקודת אור גדולה. התקופה הקרובה הולכת להיות מאתגרת עבור כולנו, במישור האישי קודם כל, וגם במישור הכלכלי. אנחנו עושים את מה שנוכל כדי לסייע לעבור את זה ביחד".

בוולט עברו מאז תחילת המלחמה למתכונת חירום מצומצמת, במטרה להמשיך ולספק שירות משלוחים חיוני למרות המחסור בשליחים ואנשי שירות לקוחות שנמצאים במילואים, והמורכבות האופרטיבית. כחלק ממתכונת החירום ניתן דגש על משלוחי סופר ומצרכים, החיוניים למי שאינו יכול או חושש לצאת מביתו, וכן על משלוחי תרופות ללא מרשם.

כחלק מהפעילות החיונית בזמן המלחמה הוקם בוולט אזור תרומות בשיתוף ארגון לתת, ועד כה נתרמו מעל ל30,000 מארזי מזון וטואלטיקה למפוני העוטף ולכוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully