וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן החירום של JGive וקבוצת וואלה: נתרמו יותר מ-13 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 11:37

למעלה מ-100 עמותות כבר קיבלו מהקרן עשרות אלפי שקלים לצרכים מיידיים - מביגוד וקורת גג ועד הסעות וגנרטורים; התרומות מחולקות על ידי ועדה ציבורית שבראשה מפקד חיל האוויר לשעבר

קמפיין יחד ננצח. ללא, מערכת וואלה!
קמפיין ההתרמה של JGive בשיתוף קבוצת וואלה. הכנסות הקרן יחולקו לעמותות הפועלות בגזרות השונות/מערכת וואלה!, ללא

קמפיין התרומות של JGive, בשיתוף קבוצת וואלה! אסף כבר יותר מ-13 מיליון שקל לטובת קרן חירום לטובת סיוע לאומי לנפגעי המלחמה. מאות עמותות כבר קיבלו סיוע בהיקף של עשרות אלפי שקלים למטרות שונות - החל מפעילות הצלה וצוותי סיוע שונים, דרך הסעות וגנרטורים ועד לתרומות של מזון, ביגוד ושמיכות.

התרומות בקרן נאספו בשיתוף פעולה עם קבוצת וואלה! אשר קידמה את הפרויקט באתריה, והגיעו כאמור ליותר מ-13 מיליון שקל. המענקים מחולקים באמצעות ועדה ציבורית בראשות אלוף במיל' אליעזר שקדי, מפקד חיל האוויר בעבר. נכון לרגע זה, למעלה מ-100 עמותות כבר קיבלו את תרומות בהיקף של עשרות אלפי שקלים ויותר כל אחת.

בין העמותות שאליהן הועברו הכספים: לתת, גדולים מהחיים, אקי"ם והעמותה למען הזקן אשר קיבלו 100,000 אלף שקלים כל אחת; לקט ישראל, המרכז הישראלי להתמכרויות ומתנ"ס שער הנגב אשר קיבלו 75,000 שקלים כל אחת; אנוש, מכון אדלר ואפיקים קיבלו 50,000 כל אחת, ועוד עמותות רבות שיוכלו להשתמש בכספי בתרומה להמשך פעילות בימים אלה, כל אחת בתחומה, לכלל האוכלוסיות הנתמכות על ידן.

מארגון JGive נמסר כי "העמותות הפועלות בגזרות השונות מכירות מקרוב את האתגרים ואת דרכי הפעולה האפשריות. תמיכה בהן היא הדרך הטובה ביותר שאנו מכירים כדי להשפיע, ולו במעט, על חייהם של רבים בשעות קשות אלו".

לתרומה ניתן להיכנס לעמוד הקמפיין. כל התרומות מוכרות לפי סעיף 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully