וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המלחמה, מידע פנסיוני אושר למסירה למשפחות החללים והנעדרים

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 8:16

מיזם של לשכת סוכני הביטוח "מנצחים ביחד" יספק מעתה מידע מהמסלקה הפנסיונית למשפחות החללים והנעדרים במסגרת זו, סוכנים מתנדבים יעמדו בקשר מול המשפחות וינגישו להם מידע שעד כה לא אושר למסירה, אודות החיסכון הפנסיוני של יקיריהם שנפגעו במלחמה, ללא עלות

ביטוח רכב מססמכים. ShutterStock
בשל המלחמה, מידע פנסיוני אושר למסירה למשפחות החללים והנעדרים/ShutterStock

מיזם 'מנצחים ביחד' של לשכת סוכני הביטוח בהובלת סו"ב מושיק בן פורת שמטפל מזה למעלה משנתיים במיצוי זכויות של חולות וחולי סרטן וליווי שלהם מול חברות הביטוח ללא עלות, כתרומה לקהילה באמצעות למעלה מ-60 מתנדבות ומתנדבים חברי לשכה, מרחיב את פעילותו בשל הלחימה.

במסגרת הרחבת הפעילות, הסוכנים המתנדבים יתנהלו מול משפחות החללים והנעדרים ממלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בדרום, וימסרו להם מידע אודות כלל המוצרים הפנסיונים של החוסכים, בניגוד להתנהלות עד כה, לפי לא אושרה מסירת מידע על חוסכים שנפטרו.

עד לאישור היוזמה, המסלקה הפנסיונית אפשרה קבלת מידע אודות כלל המוצרים הפנסיונים של החוסכים, בהם קרנות פנסיה, גמל, השתלמות ,מנהלים, וכו' לחוסך בלבד כך שמידע אודות חוסכים שנפטרו, לא נמסר לאחרים, כלומר, מידע של חוסכים לגביהם דווח לגופים המוסדיים כי נפטרו, נותר חסוי בפני כל. לאחר פניה שבוצעה למסלקה בשל הלחימה, תתאפשר קבלת מידע גם למשפחות הנרצחים והנעדרים באמצעות בעלי רישיון, סוכני ביטוח מורשים, ללא עלות. המידע שיתקבל יסייע רבות למשפחות הנרצחים והנעדרים.

כעת, בשונה להתנהלות המקובלת בתחום, במסגרת הרחבת הפעילות תחת היוזמה "מנצים ביחד", הסוכנים המתנדבים יעמדו בקשר מול משפחות חללי המלחמה ונעדרי המלחמה ויעזרו להם בקבלת מידע אודות החיסכון הפנסיוני של נפטרים ונעדרים ללא עלות. מתנדבי המיזם יקבלו פניות באמצעות בן פורת, שהקים את המיזם ומרכז את הפניות.

המתנדבים פרוסים בכל רחבי הארץ ויסייעו למשפחות הנמצאות בסביבת המגורים שלהם כחלק מתרומה של העורף למלחמה ולקהילה בה אנו חיים.

בקשות לקבלת עזרה יתקבלו באתר לשכת סוכני הביטוח בלשונית "תרומה לקהילה". בעלי רישיון חברי לשכה שמעוניינים להירתם למאמץ ולסייע מוזמנים לפנות למושיק בן פורת במייל moshik@hoshenins.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully