וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אור בימים חשוכים: התרומות שתקבל 'קרן אור' יוכפלו ע"י דיסקונט

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:52

לאחר שהקימה קרן בהיקף של 50 מיליון שקלים עבור ילדים שנפגעו במלחמה, דיסקונט מתחייב להכפיל כל סכום שיעביר הציבור הרחב כתרומה לעמותת 'קרן אור'. כדי להקל על ביצוע העברת הכספים ואופן הפעולה, נוסף כפתור חדש באפליקציית פייבוקס

לחצן תרומה באפליקציית פייבוקס לעמותת קרן אור. יח"צ,
קרן אור בימים חשוכים: התרומות שתקבל 'קרן אור' יוכפלו ע"י דיסקונט/יח"צ

'קרן אור' שהוקמה בתחילת השבוע למען ילדים ובני נוער שנפגעו בקו העימות במהלך המלחמה, על ידי בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל והיא תפעל בשיתוף עם עמותת 'הזנק לעתיד', במטרה שיקבלו את הסיוע הנפשי והפיזי הדרוש להחלמתם תוך דאגה למענה הוליסטי רחב היקף וארוך טווח כדי להשיב להם את הביטחון האישי והקהילתי.

לאחר שכבר תרמה סכום של 50 מיליון שקלים, מודיעה דיסקונט כי תאפשר גם לציבור הרחב לתרום לקרן באופן פשוט ונוח באמצעות לחצן תרומה באפליקציית פייבוקס, כאשר היא מתחייבת להכפיל את סכום התרומות שיתקבל.

לחצן התרומה ישולב במתחם העמותות באפליקציית פייבוקס שנוסף עם פרוץ המלחמה, דרכו יוכלו המשתמשים לתרום סכום על דעתם ורצונם, עד לסף התרומה המקובל באפליקציה. מתחם העמותות כולל ארגונים נוספים להם ניתן לתרום, ביניהם: מד"א וזק"א.

'קרן אור' תנוהל על ידי ועדה מקצועית אשר תקבע תכנית פעולה כוללת שתגובש עם גורמי מקצוע מהמערך הפסיכולוגי, הנפשי, הרפואי והחינוכי, לרבות החינוך המיוחד והיא תשאף להבטיח שהילדים שנפגעו במהלך המלחמה, אם מבחינה פיזית או נפשית, יקבלו את הסיוע הדרוש להם באופן יעיל, מהיר וקל, ללא בירוקרטיה מכבידה, גם לאחר שוך הקרבות וסיום המלחמה.

'קרן אור' תפעל באמצעות עמותת 'הזנק לעתיד', בשיתוף פעולה עם הקואליציה הישראלית לטראומה המפעילה את מרכזי החוסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully