וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיזוק מערך ההגנה: 100 מצלמות דרך נתרמו לכיתות הכוננות בצפון

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 16:12

בהמשך למלחמה בדרום, צה"ל נכנס למצב כוננות גם בגזרה הצפונית. חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות באזור, 100 מערכות מתקדמות של מצלמת דרך בשווי של כ-200 אלף שקלים לטובת חיזוק מערך ההגנה. המצלמה שמחוברת לאפליקציה, תבצע ניטור והתראה מרחוק24/7, לרבות במצבים חריגים

חברת COBRA תרמה 100 מצלמות דרך לכיתות הכוננות בצפון. יח"צ,
חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות בצפון הארץ, 100 מערכות מתקדמות של מצלמות/יח"צ

חברת COBRA תתרום לכיתות הכוננות בצפון הארץ, 100 מערכות מתקדמות PROOF FR400 - מצלמות רכב משולבות המחוברות לאפליקציה ומשמשות כמצלמות דרך ומצלמות ניטור והתראה מרחוק מכל מקום 24/7, לרבות מצבים חריגים בקרבת הרכב בזמן אמת. היקף התרומה נאמד במאות אלפי שקלים.

המצלמות משלבות מספר תכונות, בראשן מצלמת דרך ומצלמת ניטור מרחוק 24/7 כשמטרתן העיקרית הינה לתמוך בפעילותן הקריטית והחיונית של כיתות הכוננות. המצלמות נועדו לספק "עיניים נוספות" לשמירה על ביטחון התושבים מהיישובים הקרובים לאזורי הפעילות, באמצעות יכולות טכנולוגיות גבוהות לנטר את החוץ בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם.

המצלמות של COBRA מאפשרות התראה על פעילות חריגה, איתור מיקום מדויק של הרכב בזמן אמת, תיעוד החוץ בזמן החניה, תיעוד הנסיעה במצלמה קדמית ואחורית ותכונות נוספות, שעשויות לתרום לרמת המוכנות, הדריכות והמוגנות בימים מתוחים אלה.

מכוניות שרופות ומחוררות באתר המסיבה ברעים, 9 באוקטובר 2023. באדיבות המצולמים
המסיבה ברעים: מצלמות הדרך, גם של רכבים חונים, העבירו תיעודים יקרים על מה שקרה שם/באדיבות המצולמים

ניטור ותיעוד 24/7 גם כשהרכב חונה וכבוי

רעות דיין מחברת COBRA מציינת: "אנו רתומים לסייע לעורף ככל שנדרש לביטחונם של לכלל אזרחי ישראל כשלעיננו ניצבת מטרה אחת והיא לנצח. טכנולוגיית ה-PROOF תגביר את רמת מוכנותם של כיתות הכוננות ביישובי הצפון ותספק מעטפת ניטור טכנולוגית להרחבת וחיזוק טווח הראיה לצד הגברת יכולות התיעוד בזמן אמת. המערכת המקושרת לאפליקציה ייעודית, מאפשרת תצפית על החוץ מהנייד, בכל זמן נתון ומכל מקום, במטרה להגביר ערנות ולמזער הפתעות בלתי צפויות".

"במקביל, בכל פעילות חשודה כדוגמת חדירת מחבלים, לחיצה על כפתור השיתוף במצלמה, תלכוד 2 תמונות סטילס ווידאו קצר לשיתוף מהיר בקבוצות הוואטסאפ, או עם כוחות חילוץ והצלה, כך שיש לכך ערך מודיעיני רב, מוסיפה דיין, "יכולות התראתה על פעילות חריגה בזמן אמת 24/7 מוכחות ובכך, טמון כוחה. בשבוע האחרון הוצף המוקד שלנו באינספור עדויות מצמררות של לקוחות אשר שהו באירועי העוטף וחייהם ניצלו בנס באמצעות פיצ'ר שיתוף המיקום בזמן אמת, שאפשר את איתורם וחילוצם בעודם חיים".

"חלק מהתיעודים שהועברו לכוחות הביטחון ממסיבת הטבח והציפו את הרשתות החברתיות, תועדו ממצלמות PROOF אפילו בזמן שהרכב חנה ולא היה מונע. תיעודים שמהווים מידע יקר שסייע לשפוך אור להשלמת התמונה הכוללת. כמצלמת דרך, כל הנסיעה מתועדת קדימה ואחורה והן מאפשרת לשתף דרך האפליקציה, מה מספק מענה בזמן אמת גם לאירועים רכובים. במציאות עמה אנו מתמודדים, אנו נדרשים להיעזר בכל טכנולוגיה קיימת בכדי להבטיח שאירועים דומים לא ישנו".

פרטים נוספים תוכלו לדרוש במוקד האנושי: 8888*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully