וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: פטור ממשכנתא לשלושה חודשים לבעלי דירות בעוטף

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 17:18

כל לקוח אשר יש לו משכנתא של הבנק לנכס שבמרחק של עד שבעה קילומטר מהגבול יהיה פטור מתשלום על חודשי נובמבר, דצמבר וינואר; בנק מזרחי הודיע השבוע על פטור של תושבי העוטף מחודש אחד של משכנתא

סניף נייד של בנק הפועלים לרווחת מפוני הדרום.. צורי פטל,
סניף נייד של בנק הפועלים לטובת תושבי הדרום/צורי פטל

הטבה משמעותית ללקוחות תושבי העוטף שלהם משכנתא בבנק הפועלים - הבנק הודיע היום כי יעניק פטור מלא מתשלום משכנתא למשך שלושה חודשים ללקוחות בעלי נכסים המשועבדים לבנק (לטובת המשכנתא) אשר מיקום הנכסים הוא בעוטף, כלומר בטווח של עד שבעה קילומטרים מגדר ההפרדה.

לפי הודעת הבנק, ההטבה מתייחסת לשלושת ההחזרים החודשיים הקרובים, כלומר נובמבר, דצמבר וינואר. היא תחול באופן אוטומטי, ללא צורך בפנייה לבנק.

ההטבה היא בנוסף לאפשרות להקפאת תשלומי משכנתא לשלושה חודשים ללא עלות, בהתאם למתווה עליו הודיע בנק ישראל ואליו כפופים כל הבנקים, ורלבנטי למשקי הבית המתגוררים בטוחח של עד 30 קילומטר מגדר המערכת בדרום. הוא תקף גם לכל מי שפונה מביתו וכן למי שיש לו קרבה מדרגה ראשונה לנפגעי המלחמה - הרוגים, חטופים ונעדרים.

מוקדם יותר השבוע הודיע בנק מזרחי טפחות כי הוא פוטר את לקוחותיו תושבי העוטף מתשלום משכנתא של חודש.

בנק ישראל הודיע על כללים מחייבים אשר מאפשרים לציבור לדחות את תשלום המשכנתא בשלושה חודשים, אך יצטרכו לשלם את הריבית על חודשים אלה, מה שיוביל לעלייה בהחזרים בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully