וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרום בהוקרה: תנובה למען העובדים, התושבים והפועלים תחת אש

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 12:12

חברי דירקטוריון תנובה נפגשו אמש (ה) במרלו"ג הדרומי האמון על הפצת מוצרים מקריית גת ועד חולון והודו לעובדי החברה, מרביתם תושבי הדרום, על עבודה מסורה בשעת לחימה, המאפשרת המשך חלוקה לתושבי האזור. החברה ועובדיה מתגייסים למען התושבים, החיילים והצוותים הרפואיים

ישיבת דירקטוריון תנובה בבאר טוביה. דנה גרינפלד,
ישיבת דירקטוריון תנובה בבאר טוביה/דנה גרינפלד

אמש (ה), התכנס דירקטוריון תנובה במרלו"ג דרום חלב בבאר טוביה, האמון על הפצת כל מוצרי החלב של הקבוצה מקריית גת ועד חולון. בנוסף לישיבה, נפגשו חברי הדירקטוריון עם העובדים, רבים מהם עובדי הדרום, והודו להם על עבודתם המסורה בשעת הלחימה, המאפשרת חלוקת מוצרים לכל תושבי האזור.

יו"ר דירקטוריון תנובה, חיים גבריאלי, התייחס למצב ואמר: "כחברת המזון הגדולה בישראל עם עובדים ולקוחות מקרית שמונה ועד אילת, ביטחון עובדינו נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. מאות עובדים שלנו גויסו למילואים ועובדי השטח והמטה ממשיכים להגיע לעבודה בכדי לשמור על בטחון המזון, ולהמשיך ולייצר ולספק את המוצרים החיוניים לציבור. בנוסף לתמיכה בעובדים והרפתנים, תנובה תומכת גם בחיילים, בצוותי הרפואה, בפצועים ובמפוני עוטף עזה. אנו נמשיך לסייע ככל שניתן. אנו משתתפים בצערן הכבד של משפחות ההרוגים ומתפללים לשלום הפצועים והחטופים".

מאשקלון לתל אביב: תנובה מארחת

במקביל להתכנסות ולמפגש האמור עם העובדים, תנובה אירחה השבוע 350 נציגות מכירה ממרכז המכירות שממוקם באשקלון, יחד עם בני משפחותיהן (75 משפחות) במלון ישרוטל פורט בתל אביב, שנסגר בתחילת המלחמה ונפתח לטובת אירוח המשפחות, שאכלסו את כל המלון.

הנציגות המוערכות, מרביתן תושבות אשקלון ומקצתן תושבות אופקים ועוטף עזה, ממשיכות לתת מענה ללקוחות מאז תחילת המלחמה.

האירוח כלל מימון מלא של השהיה, כולל פעילויות, טיפול רגשי וחגיגת יום הולדת לילדים. ביום שלישי בערב עמדו בני משפחה רבים עם דגלי ישראל ודגלי תנובה במרפסות המלון.

תנובה מארחת את תושבי העוטף במלון ישרוטל פורט בתל אביב. דוברות תנובה,
תנובה מארחת נציגות מכירה שלה עם משפחותיהן, במלון ישרוטל פורט בתל אביב/דוברות תנובה

400 טון של אהבה נשלחו לדרום

עוד עשיה מטעמה של החברה בימים אלה, מגיעה מצד עשרות עובדי תנובה שמתנדבים מתחילת המלחמה באריזת וחלוקת מוצרי חלב למען חיילי צה"ל ולמען הפצועים ומשפחותיהם והצוותים הרפואיים בבתי החולים.

תנובה תרמה מעדני חלב, גבינה צהובה, משקאות ויוגורטים, ולחיילים גם שניצלים של מאמא עוף. סה"כ החברה תרמה כ-400 טון מוצרים. בנוסף, העובדים מתנדבים לאייש תפקידים חיוניים בתנובה, בהם קיים מחסור בכוח אדם כתוצאה מגיוס עובדים למילואים והיעדרות עובדים, כדוגמת ליקוט ואריזה במרלו"גים.

נטע בן מנחם, מנהלת האחריות התאגידית בתנובה: "תנובה משתתפת בצערן של משפחות ההרוגים והנרצחים, מאחלת רפואה שלמה לפצועים ומחזקת את ידיהן של משפחות הנעדרים. אנו מלאי הערכה ללוחמים, שרבים מעובדינו הצטרפו אליהם בימים אלה, ולצוותים הרפואיים ונמשיך לתמוך בהם ככל שיידרש".

תנובה תרמה 400 טון מוצרים לתושבי הדרום והחיילים.. דוברות תנובה,
עובדי תנובה מתנדבים באריזת וחלוקת מוצרי חלב למען חיילי צה"ל, פצועים ומשפחותיהם וצוותי הרפואה/דוברות תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully