וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר ישראל מאריך את משך הזמן לאיסוף חבילות ל-30 יום

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 15:03

'דואר ישראל' מציעה שירותים ייחודיים לתושבים שפונו מבתיהם. בנוסף להארכת הזמן לאיסוף חבילות, סניף דואר נייד (Post Truck) יגיע לאזור המלונות בים המלח ויעניק שירות מלא, כולל שירותי בנק וכספומט ושאיות עם מכתבים וחבילות יגיעו עד למקום אליו פונו יישובים שלמים

פוסט טראק בים המלח. מוקי שוורץ,
Post Truck, משאיות של דואר ישראל יגיעו עם מכתבים וחבילות עד למרכזים אליהם פונו היישובים/מוקי שוורץ

חברת דואר ישראל מפעילה באזור המלונות בים המלח את ה-Post Truck, הסניף הנייד של הדואר, שמעניק שירות מלא של סניף כולל שירותי בנק הדואר וכספומט ללקוחות כל הבנקים, עבור המשפחות שפונו מיישובי העוטף למלונות.

בנוסף, בתיאום עם ראשי היישובים, משאיות הדואר מגיעות למרכזים נוספים אליהם פונו יישובים שלמים ומביאות אליהם את החבילות והמכתבים שנשלחו לתושבי היישוב.

כמו כן 360 סניפי דואר פתוחים ברחבי הארץ ומעניקים את כל השירותים כלל שירותי בנק הדואר במרחבים בטוחים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בדואר הודיעו כי האריכו אוטומטית את משך הזמן שניתן לאיסוף חבילה עד ל-30 ימים, ומאפשרים להעביר חבילות שכבר הגיעו לסניף בעיר המגורים של הנמען, גם לעיר אחרת שבה הוא נמצא באופן זמני.

דואר ישראל. שחר פליישמן,
דואר ישראל מתגייס למען הפונים מיישובי הדרום ומציע שירותים ייחודים ונכונים ברוח התקופה/שחר פליישמן

מצמצמים תהליכים בירוקרטיים למינימום

אלפי עובדי דואר ישראל מממשיכים להעניק את השירותים המלאים של דואר ישראל גם בימי לחימה - דוורים, שליחים, עובדי מיון ומטה, וצוותי הסניפים ביותר מ-350 סניפים שפתוחים ברחבי הארץ. השימוש בפתרונות דיגיטליים המוצעים ללקוחות וצמצום תהליכים ובירוקרטיה למינימום, אפשרו פעילות רציפה ומתן שירות מלא בבנק הדואר:

מהדואר נמסר כי: "המלחמה פרצה ממש לפני ה-10 לחודש, מועד תשלום המשכורות. עובדים זרים רבים ובעלי חשבונות בבנק הדואר משכו משכורות מכל מקום בארץ, כאשר צוותי הדואר סייעו בזירוז תהליכי זיהוי והקמת הרשאות לביצוע פעולות בדיגיטל. אנחנו בקשר ישיר עם ראשי יישובים, ממפים את כלל הצרכים של אוכלוסיות שונות כמו מקבלי קצבאות, ומצליחים לתת מענה ופתרונות מהירים לאתגרים ייחודיים.

העובדים נרתמים, תורמים ומגיעים לכל מקום שבו צריכים אותנו. בישראל יש היום עשרות אלפי משפחות שמתארחות במגורים זמניים, תושבים מהדרום ומהצפון, ועוד מאות אלפי חיילים בסדיר ובמילואים שרחוקים מבתיהם. לכן, הארכנו אוטומטית את משך הזמן שניתן לאיסוף חבילה עד ל-30 ימים, ואנחנו מאפשרים להעביר חבילות שכבר הגיעו לסניף בעיר המגורים של הנמען, גם לעיר אחרת שבה הוא נמצא באופן זמני .

אנחנו עושים הכל כדי לייצר שגרה ויציבות ליישובי עוטף עזה והדרום, וכחלק מכך הסניפים בנתיבות ובאופקים חזרו השבוע לפעול, עם מעטפת אבטחה מוגברת.עובדות ועובדים משדרות ומיישובים נוספים שעדיין סגורים בהנחיית הצבא, שמתמודדים בעצמם עם ילדים בבית ובני ובנות זוג במילואים, מגיעים לתגבר צוותים בערים סמוכות כדי שנוכל להעניק שירות בכמה שיותר מקומות, וזה מרגש ומחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully