וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בוויקס: "שורש האלימות - האידיאולוגיה הציונית"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 12:19

החברות הישראליות בוול סטריט נכנסות למלחמה משלהן - עם העובדים

WIX משיקה אקדמיה לעיצוב. יח"צ מוקד אמון,
WIX משיקה אקדמיה לעיצוב/יח"צ מוקד אמון

חברות הייטק בינלאומיות מתמודדות בימים אלה עם קושי גדול - אלפי עובדים ולקוחות בפרישה בינלאומית, כאשר לרבים דעה מוצקת על המלחמה בארץ והם רוצים לתת לה ביטוי.

המלחמה, אשר חדרה אל הפעילות הבינלאומית של החברות הישראליות הנסחרות בנאסד"ק, מאלצת את האחרונות להתמודד עם שאלות של גבולות השיח אל מול עובדיהן, משקיעיהן ולקוחותיהן.

אחת מהן היא חברת WIX הישראלית, הנסחרת בנאסד"ק בשווי כ-4.7 מיליארד דולר, שהתוודעה לפוסט של אחת מעובדותיה ברשת הלינקדאין, אשר ציינה את גאוותה על השתתפותה בהפגנת התמיכה בעזה שנערכה ביממה האחרונה בדבלין אירלנד.

העובדת היא קורטני קרי (Courtney Caray), שעל פי פרופיל הלינקדאין שלה מתגוררת בדבלין אירלנד ומשמשת מנהלת צוות טיפול לקוחות בחברה (Customer Care Team Lead).

קרי כתבה, בין היתר: "היום אני גאה להיות אירית, לעמוד בסולידריות עם העם הפלשתיני עם למעלה מ-25 אלף מוחים כנגד האפרטהייד הישראלי". היא האשימה את הכוחות הישראלים כי כיוונו את האש אל "בתים, בתי חולים, בתי ספר, וגם מרפאות ועיתונאים".

הפוסט המדובר. "כיוונו את האש אל מרפאות ועיתונאים"

קרי כתבה את ראייתה לפגיעה הישראלית בעזה תוך ציון דיווחי האו"ם, והוסיפה, בין היתר: "שורש האלימות הוא האידיאולוגיה הציונית.... אתם יכולים להתנגד לציונות כאידיאולוגיה בזמן שאתם עומדים איתנים נגד אנטישמיות שהיא גם סוג של גזענות".

קרי ערכה לאחר מכן את הפוסט והוסיפה לו: "ברצוני לציין באופן ברור כי למרות שיש שיפרשו את דבריי כתמיכה בחמאס, זה לא המקרה. אני מוקיעה כל סוג של טרור". קרי סגרה את הפוסט לתגובות. לטענתה כדי לא לקבל תגובות אנטישמיות או איסלאמופוביות.

מוויקס נמסר בתגובה: "מודעים ומטפלים בנושא".

בשבוע שעבר פיטר סיטיבנק עובדת אשר פרסמה פוסט ובו כתבה שמבינה למה היטלר ניסה לחסל את היהודים, ולצדו סמיילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully