וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דניאל דור מונה לתפקיד מנכ"ל 'מיה אנליטיקס'

22.10.2023 / 14:51

'מיה אנליטיקס' היא נציגת SAS בישראל. בתפקידו האחרון כיהן דור כדירקטור Data & Analytics של ארגון המכירות העולמי של צ'קפוינט, שם היה אחראי על ייזום, תכנון והובלה של מרבית פרויקטי מערכות המידע

ד"ר דניאל דור. יחצ,
ד"ר דניאל דור/יחצ

ד"ר דניאל דור מונה לתפקיד מנכ"ל 'מיה אנליטיקס' נציגת SAS בישראל. בתפקידו האחרון כיהן דור כדירקטור Data & Analytics של ארגון המכירות העולמי של צ'קפוינט, שם היה אחראי על ייזום, תכנון והובלה של מרבית פרויקטי מערכות המידע, החיזוי וה-AI של ארגון המכירות. כחלק מההשקעה המשמעותית של צ'קפוינט ב-AI , דור הוביל את אסטרטגית הנתונים של ארגון המכירות, וכן עשרות פרויקטים חוצי-ארגון מורכבים.

ד"ר דור, ומרבית עמיתיו אנשי 'מיה אנליטיקס', הינם בעלי עשרות שנות ניסיון בפרויקטי אנליטיקה עסקית ו-AI. הפתרונות, שיטות העבודה, התשתיות והכלים אותם מפתחים ומטמיעים אנשי החברה, פותחו ע"י חברת SAS האמריקאית, והם תומכים ב-40 השנים האחרונות בניתוח וקבלת החלטות ב-90% מחברות ה-Fortune 100 ושותפיהם.

דור הינו בעל תואר דוקטור בהנדסת מערכות תוכנה ומידע מאוניברסיטת בן גוריון. תחום המומחיות שלו הינו באופטימיזציית השקעות של ארגונים במערכות מידע. לדור תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב וכן תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב. במהלך שירותו הצבאי, היה דור אחראי על תהליכי מחקר ופיתוח רב-שנתיים, ששיפרו מגוון רחב של מערכות קריטיות.

לחברת 'מיה אנליטיקס' ניסיון של למעלה מ-40 שנות אנליטיקה עסקית, המוטמעים במערכות של אלפי גופים מהסקטור העסקי, הממשלתי, הבנקאי והקמעונאי. הפתרונות של SAS מסייעים לגופים אלה להשיג את מטרותיהם ע"י הטמעת הסטנדרטים המובילים בעולם בתחום Data, Analytics & AI .
ד"ר דניאל דור מנכ"ל 'מיה אנליטיקס': "אנו מצויים באחת התקופות האפלות והקשות שידע העם היהודי מאז הקמת המדינה. בשם חברת 'מיה אנליטיקס' אני שולח תנחומים למשפחות שאיבדו את יקיריהן, חיבוק גדול למשפחות הפצועים, הנעדרים והחטופים וחיזוק לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully