וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל 10 מיליון שקל: התמיכה ששדרות תקבל ממגדל ביטוח ופיננסים

23.10.2023 / 13:20

יחד עם הסכום הכספי, תעמיד מגדל לרשות העירייה משאבים אנושיים ומקצועיים, בהתאם לצרכים שיגובשו עם העירייה, במטרה לסייע לעיר בשיקום לאחר המלחמה

קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים הודיעה היום (שני) על תמיכה ארוכת טווח בעיר שדרות בשנים הקרובות. במסגרת זו, תעניק הקבוצה לעיר תמיכה כספית של כ-10 מיליון שקל בשנים הקרובות וכן תעמיד לרשות העירייה משאבים אנושיים ומקצועיים, בהתאם לצרכים שיגובשו עם העירייה, במטרה לסייע לעיר בשיקום לאחר המלחמה.

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, נפגש עם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הודיע לו על התמיכה שתעניק מגדל לעיר וקיים איתו דיון ראשוני בנוגע לצרכים המיידיים של תושבי שדרות.

אגסי ציין: "כמו כל תושבי מדינת ישראל, גם קבוצת מגדל המומה וכואבת. ליבנו עם משפחות הנרצחים, הפצועים, החטופים, השבויים והנעדרים. מטרתנו בשלב זה של המלחמה היא להעניק מעטפת כמה שיותר רחבה לכלל אזרחי מדינת ישראל בצרכים הביטוחיים והפיננסים היומיומיים שלהם. לאחר שנחשפנו לקושי העצום של תושבי העיר שדרות, רובם ככולם פונו מבתיהם ועוד מתקשים לאמוד את הנזק הפיזי והנפשי העצום שיהווה מנת חלקם בשנים הבאות, בחרנו להפנות לשיקום העיר ותושביה את כל המשאבים העומדים לרשותנו ולומר להם: תושבי שדרות היקרים, אתם לא לבד! אנחנו איתכם ונלווה אתכם בכל צרכיכם בתקווה לימים טובים יותר ובשורות טובות".

דוידי ציין כי "אני מודה בשם תושבי שדרות לרונן אגסי ולקבוצת מגדל על ההתגייסות שלהם וההחלטה לאמץ את העיר שדרות למשך השנים הקרובות על-ידי תרומה בסך 10 מיליון ש"ח על מנת לשקם את העיר לאחר המלחמה ולסייע לתושבים היקרים שלנו במענים רבים שנידרש להם. אני קורא לחברות נוספות ואנשי עסקים נוספים להירתם גם כן למאמץ ולתת לנו כתף במאמץ המשותף לשקם את שדרות והעוטף".

מאז תחילת המלחמה, סייעה וממשיכה לסייע קבוצת מגדל בבקשות ספציפיות שעולות מהשטח וכן הקדימה תשלום לכל ספקיה (עסקים קטנים ובינוניים). בנוסף, בעקבות המצב, החברה הקימה בעמוד הפייסבוק שלה את חמ"ל מגדל במטרה לענות על כל השאלות שמטרידות את הציבור בנושאי השקעות, ביטוח, פנסיה ופיננסים. התשובות ניתנות על ידי עובדי ומומחי מגדל בנושאים השונים לכלל הציבור. עוד הודיעה החברה על שורה של הקלות, הטבות והרחבות פוליסה בביטוח כללי ללא עלות במטרה להציע מענה ראשוני למפוני העוטף, לכוחות הביטחון ולמשרתי המילואים.

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully