וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקס פיטרה את העובדת: "בלתי נתפס שהיא תקרא לכל הישראלים טרוריסטים"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 7:28

עובדת החברה באירלנד פרסמה פוסט לפיו "שורש האלימות הוא האידיאולוגיה הציונית" וטענה כי ישראל פגעה בכוונה במרפאות ועיתונאים

יממה לאחר פרסום וואלה! כסף מודיעה ענקית בניית אתרי האינטרנט הישראלית WIX, כי פיטרה את העובדת האירית שכתבה ברשת הלינקדאין דברי שטנה על הציונות.

העובדת היא קורטני קרי (Courtney Caray), שעל פי פרופיל הלינקדאין שלה מתגוררת בדבלין אירלנד ומשמשת מנהלת צוות טיפול לקוחות בחברה (Customer Care Team Lead).

קרי פרסמה פוסט לאחר שנכחה בהפגנה פרו-פלסטינית, וכתבה, בין היתר: "היום אני גאה להיות אירית, לעמוד בסולידריות עם העם הפלשתיני עם למעלה מ-25 אלף מוחים כנגד האפרטהייד הישראלי". לדבריה, "שורש האלימות הוא האידיאולוגיה הציונית.... אתם יכולים להתנגד לציונות כאידיאולוגיה בזמן שאתם עומדים איתנים נגד אנטישמיות שהיא גם סוג של גזענות".

היא האשימה את הכוחות הישראלים כי כיוונו את האש אל "בתים, בתי חולים, בתי ספר, וגם מרפאות ועיתונאים". לאחר מכן ערכה את הפוסט והוסיפה כי "ברצוני לציין באופן ברור כי למרות שיש שיפרשו את דבריי כתמיכה בחמאס, זה לא המקרה. אני מוקיעה כל סוג של טרור". קרי סגרה את הפוסט לתגובות. לטענתה כדי לא לקבל תגובות אנטישמיות או איסלאמופוביות.

הפוסט של העובדת

מאז הפרסום קיבלה חברת וויקס פניות ואמרה שהיא בודקת את הנושא. אמש, פרסם ניר זוהר, נשיא ומנהל התפעול הראשי של וויקס, פוסט משלו בלינקדאין.

הוא כתב, בין היתר: "חברי הצוות שלנו בישראל עברו כל כך הרבה מאז הפיגוע הנורא של חמאס ב-7 באוקטובר; הם באבל, חלקם איבדו את בתיהם, אחרים איבדו חברים ובני משפחה, רבים היו בהלוויות מרובות במהלך השבועיים האחרונים (לפעמים יותר מהלוויה אחת ביום אחד!) וחלקם אפילו יודעים שייאלצו ללכת להלוויות נוספות בקרוב.

"אחרים ננעלו באופן אישי במשך שעות בזמן שנורו יריות מחוץ למקלטים (ממ"דים) וחבריהם נרצחו. יש כל כך הרבה כאב וטראומה אישית. בתוך כך, זה בלתי נתפס, בלתי מוסבר ובלתי מתקבל על הדעת שכל הישראלים ייקראו טרוריסטים על ידי אדם שהם תופסים כחברה לצוות וכקולגה".

הפוסט של נשיא וויקס

ניר זוהר - WIX. אלן צצקין,
ניר זוהר, וויקס/אלן צצקין

זוהר מסביר כי מדובר במקרה חוזר: "העובדת פרסמה פוסט דומה שבוע קודם לכן והתבקשה על ידי המנהל שלה להיות רגישה לשאר הקולגות שלה והובהר לה כמה כאב זה גורם לעמיתיה. היא הסירה את הפוסט הקודם, אך כמה ימים בלבד לאחר מכן בחרה לפרסם את הפוסט שהוזכר, שבעצם מפנה אצבע מאשימה לעבר קורבנות הטרור הנורא.

"האשמות אלו בזמנים מטרידים כאלה לא רק פוגעות ברוח הצוות הישראלי, אלא גם מאיימות על הקשר בין משרדנו בדבלין עם 500 חברי הצוות שלנו ועמיתיהם הישראלים. לכן החלטנו להיפרד מאותה עובדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully