וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה מקימה קרן לתמיכה ברפתות בעוטף בהיקף של כ-15 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 12:26

דירקטוריון תנובה אישר הקמת קרן תמיכה לרפתות העוטף שנפגעו בעקבות המלחמה. הקרן בהיקף של כ-15 מיליון שקל תסייע בשיקום התשתיות ותתמוך ברפתנים מהישובים: ניר עוז וניר עם, נחל עוז, סופה כיסופים ועוד. בנוסף, ייבחנו פניות מרפתות האזור שנפגעו ישירות מהמלחמה

רפת עלומים שנפגעה במהלך מלחמת חרבות ברזל. אבי פריימן,
תנובה מקימה קרן לתמיכה ברפתות בעוטף בהיקף של כ-15 מיליון שקל, רפת עלומים/אבי פריימן

קרן תמיכה שמקימה תנובה, תתמוך ברפתות מאזור העוטף שנפגעו במהלך המלחמה. הקרן בהיקף של 15 מיליון שקלים, תסייע לשיקום תשתיות ביישובים: ניר עוז וניר עם, ניר יצחק וסופה, נחל עוז, כיסופים, עין השלושה, עלומים, יד מרדכי וברור חיל, סעד, גבים ומושב יכיני.

חיים גבריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת תנובה: "ליבנו עם רפתני העוטף ובני משפחותיהם. לתנובה מחויבות עמוקה ורבת שנים לחקלאות הישראלית, כאשר שותפות זו נמדדת בין היתר בשעה קשה זו. אנו עובדים עם מאות רפתנים וחקלאים ברחבי הארץ, שמאפשרים לנו לייצר ולספק את המוצרים החיוניים, ולשמור על בטחון המזון של הציבור הישראלי. אנו נעשה כל שביכולתנו, על מנת לסייע לשיקום יישובי העוטף וחזרת הרפתות לפעילות".

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה: "אנו מודעים לקשיים הרבים ששותפינו הרפתנים מתמודדים עמם כעת, ועל כן הקרן שהקמנו תפעיל מנגנון אישור מהיר, כדי לוודא שהרפתות יקבלו סיוע כספי מהיר ככל שניתן בתקופה זו. אנו מקווים לראות גורמים נוספים מצטרפים ליוזמה ולתמיכה בחקלאים הישראליים, שעכשיו יותר מתמיד ניכרת חשיבותם לכלכלה הישראלית".

רפת עלומים מאזור העוטף, שנפגעה במהלך המלחמה. אבי פריימן,
רפת עלומים מאזור העוטף, שנפגעה במהלך המלחמה/אבי פריימן

הרפתות בעוטף הן נדבך משמעותי בהגנה על בטחונה וחוסנה של ישראל

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב של תנובה: "המלחמה העמידה את הרפתנים, השותפים שלנו בפני אתגרים קשים ומציאות בלתי נסבלת, ואנו כאן לומר להם שהם לא לבד. החקלאות ביישובי העוטף והרפתות בפרט, הן נדבך משמעותי בהגנה על בטחונה וחוסנה של מדינת ישראל כולה, ועליהן להמשיך ולהתקיים גם בשנים הבאות. אנו נמצאים בקשר שוטף עם הרפתנים על מנת להבין את הצרכים שלהם, ולספק להם את הסיוע הנדרש".

מאז פרצה המלחמה נפגעו התשתיות ברבות מרפתות העוטף. הקרן של תנובה תתמוך בין היתר בשיפוץ מבני הרפתות, חדרי החליבה, מכלי קירור החלב, תיקון רשתות החשמל, תיקון המכונות להאכלת הפרות וכיו"ב

בנוסף לסיוע לרפתנים, תנובה תומכת במאות משפחות העובדים אשר גויסו למילואים בחברה בשבועיים האחרונים, וכן בחיילים, בפצועים בבתי חולים, בצוותים הרפואיים ובמפוני העוטף ברחבי הארץ. מאז תחילת המלחמה החברה תרמה למעלה מ-150 אלף מוצרים במשקל כ-400 טון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully