וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשת קרפור ישראל עוזב חודשים ספורים לאחר השקתה

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 15:49

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, יכהן בתפקיד המנכ"ל עד למינוי מחליף קבוע

מנכ"ל קרפור ישראל אורי קילשטיין מסיים את תפקידו חודשים ספורים לאחר השקת הרשת בישראל. מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, יכהן בתפקיד המנכ"ל עד למינוי מחליף קבוע.

קילשטיין מסר: "אני מודה לצביקה על ההזדמנות להוביל את ההשקה של הקמעונאית הבינלאומית הראשונה בישראל. אני משוכנע שהזרעים שנטענו יהפכו את החברה למובילה בתחומה. אני מודה לחברי ההנהלה שלי, ליו"ר הוועד ולאלפי העובדים שתרמו רבות לשינוי הענקי שחוללנו השנה".

שווימר מסר כי "אני מודה לאורי על פעילותו ותרומתו להשקת קרפור בישראל. אני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך דרכו".

גורמים בשוק הקמעונאות אמרו לוואלה, שבאלקטרה צריכה לא היו שבעי רצון מהתפקוד של קילשטיין בחודשים האחרונים ומהתוצאות הכספיות הגרועות של הרשת. כדי להימנע מהעברתו מתפקידו, סוכם שהוא יודיע על התפטרות מסיבות אישיות, כפי שפורסם בהודעה המשותפת.

במאי האחרון הגיעה ענקית הסופרמרקטים הצרפתית לישראל, עם אג'נדה ברורה להורדת יוקר המחיה ולייצור היצע מחירים תחרותי. סניפי הרשת החליפו את המותגים הוותיקים יינות ביתן ומגה בעיר, מתוך הצהרה לספק חוויה אחרת ומחירים שונים.

בחצי השנה האחרונה נראה כי הרשת עוד רחוקה מלענות על התקוות, וגם האופציה של משפחת זלקינד לקנות מנחום ביתן חלק ממניות הרשת לא יצאה אל הפועל.

  • עוד באותו נושא:
  • קרפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully