וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגייסתם למילואים או לכוחות הביטחון? המיזם הכלכלי הזה בשבילכם

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 15:49

ארגון פעמונים המלווה ומייעץ למשפחות בתחום כלכלת הבית, מפעיל קבוצות וואטסאפ ייעודיות למגוייסים לצו 8 ולאנשי כוחות הביטחון, בהן ניתן יהיה לשאול שאלות בתחום הפיצויים, כלכלת הבית, משכנתאות, הלוואות ועוד, התשובות יינתנו על ידי מומחים בתחום הפיננסי

חתימה על חוזה. ShutterStock
התגייסתם למילואים או לכוחות הביטחון? המיזם הכלכלי הזה בשבילכם/ShutterStock

מאות אלפי גברים ונשים גוייסו בצו 8 למילואים בעקבות המלחמה שנכפתה על מדינת ישראל, רבים מאותם מגוייסים השאירו מאחור הלוואות פתוחות, עסקים סגורים, ורבים מהם סוחבים איתם יתרות חובה לבנק (אוברדראפט), כעת מציג ארגון פעמונים מיזם שמטרתו לענות למילואימניקים ולמילואימנקיות ולאנשי ונשות הביטחון על שאלות מקצועיות בתחום כלכלת משק הבית בזמן חירום.

בארגון פעמונים אומרים כי הם מקבלים מדי יום עשרות שאלות מאנשי מילואים שמצד אחד צריכים להילחם על המדינה ומצד שני דואגים על עתידם הכלכלי ולכן הוקם המיזם. "כל מי שירצה יוכל לשאול שאלות בקבוצות הוואטסאפ שפתחנו, הם יקבלו תשובות מאנשי המקצוע שלנו ואנחנו ננסה לענות במקצועיות על השאלות שיישאלו"

שרון לוין מנהלת ההסברה של הארגון: "יש כאלה שרוצים לדעת מה הביטוח הלאומי נותן להם, יש כאלה ששואלים אם כדאי לדחות את המשכנתא או ההלוואות, יש כאלה שכבר רוצים לפנות להלוואות חוץ בנקאיות ואנחנו מסבירים להם שמדובר במהלך מסוכן ועוד. המיזם שלנו ינסה לעשות סדר בתחום הכלכלי להמון אנשים, כנסו לקבוצות הוואטסאפ הייעודיות, שאלו שם שאלות, ואנחנו נשתדל לענות. תינתן גם אפשרות לשאול את צוות המומחים שלנו שאלות באופן דיסקרטי ופרטני יותר"

לינק להצטרפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully