וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בזמן הלחימה: החברה משדרות סגרה עסקה עם תאגיד בינלאומי ענק

29.10.2023 / 9:08

טופ גאם תייצר עבור התאגיד, השווה מעל 150 מיליארד דולר, תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי תחת מותגי התאגיד, המשווקים בקרוב לכ-200 מדינות. שווי העסקה: כ-2 מיליון יורו: "ממשיכים בכל הכוח"

טופ גאם. יחצ,
טופ גאם/יחצ

חברת טופ גאם הישראלית, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה כי חתמה עם תאגיד בינלאומי ענק מ-Tier1, בשווי של מעל 150 מיליארד דולר המייצר ומשווק את מוצריו בקרוב לכ-200 מדינות בכל העולם - על 2 הסכמים: האחד, הסכם אסטרטגי לייצור ואספקה של תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, וההסכם השני הינו הסכם איכות, שמסדיר את היבטי האיכות, הפעולות והבדיקות הנדרשות מצד החברה בקשר עם ייצור המוצרים.

התאגיד עימו נחתמו ההסכמים הינו מהגדולים בעולם, ובעל שורת מותגים מהמוכרים ביותר בעולם בתחומי פעילותו, ואחד מחמשת השחקנים הגדולים בעולם בתחום סוכריות הגומי לתוספי תזונה.
הסכם האספקה נחתם לתקופה של 3 שנים (תוקפו של הסכם האיכות יהיה בחפיפה להסכם האספקה), ובמסגרתו תייצר טופ גאם תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, בהתאם לדרישות התאגיד. נכון למועד חתימת הסכם האספקה, כבר הזמין הלקוח מהחברה מוצרים בסך כולל של כ-2 מיליון אירו בגין לשני מוצרים שיסופקו מבוקבקים, אותם פיתחה החברה במהלך השנתיים האחרונות ביחד עם הלקוח, ושאמורים להיות מסופקים בחודשים הקרובים. כמו כן, החברה מצויה בשלבי פיתוח שונים של כ-30 מוצרים נוספים בעבור הלקוח, חלקם על בסיס הטכנולוגיה הייחודי של החברה , GUMMICUTICALS , והיא צופה כי חלקם יבשילו לכדי הזמנות על ידי הלקוח כבר בחציון הראשון של שנת 2024.

"המפעל החדש צפוי להיות פעיל בשנה הבאה"

לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "בתקופה מאתגרת זו, ממשיכה טופ גאם לפעול במרץ רב להרחבת פעילותה העסקית בהתאם לאסטרטגיית החברה. החתימה היא הבשלה של תהליך ארוך שעברה החברה, שהוכיחה שוב שהיא מצליחה לעמוד בסטנדרטים המחמירים בעולם, ולהציג חדשנות ויכולות שהביאו את אחת החברות המוערכות בעולם לבחור בטופ גאם כשותף אסטרטגי עולמי. החתימה דווקא בתקופת הלחימה, מוכיחה את רמת האמון והמחויבות בין החברות. ההזמנה המשמעותית היא רק עבור 2 מוצרים מתוך כ- 30 שנמצאים בשלבים שונים של פתוח ושחלקם צפויים להבשיל בחודשים הקרובים להזמנות נוספות. ההסכם מצטרף לשורת הסכמים אסטרטגיים נוספים שחתמה החברה בתקופה האחרונה לאספקת תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי. כמו כן, החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים מול תאגידים בינלאומיים מובילים נוספים על מנת להגיע להסכמי הספקה של תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי ייחודיות שאותם מפתחת החברה".

לדברי חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם: "מדובר בצעד משמעותי מאוד לחברה. ההסכם נחתם אחרי מסע ארוך של כשנתיים, שכלל תהליך פיתוח אינטנסיבי וביקורות איכות מחמירות. טופ גאם, שהחלה את דרכה בעולם תוספי התזונה הבינלאומי לפני מספר שנים, מצליחה להשאיר חותם ולשתף פעולה עם החברות המובילות בעולם. בכך הגיעה להישג שמעטות החברות שהגיעו אליו - פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים סופיים, הנמכרים תחת המותגים החשובים בעולם, מסביב לעולם. החתימה מהווה הבעת אמון בחברה, בטכנולוגיה וביכולותיה, ואישור נוסף לאסטרטגיה של החברה - פתוח מוצרים מבודלים וחדשנים, ומתן מענה כולל לחברות המובילות בעולם. ההסכם ביחד עם הפעילות עם חברות גדולות נוספות מהוות את הנדבך המרכזי לפעילות של המפעל החדש, שצפוי להיות פעיל כבר בשנה הבאה. המפעל צפוי לעמוד גם ברגולציית הפארמה ו-TGA ובכך לאפשר פעילות בסגמנטים וגאוגרפיות בהם החברה איננה פעילה. המסר של טופ גאם לטרור - ממשיכים קדימה בכל הכוח".

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully