וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלה על רקע מלחמה: הכלים של בנק הפועלים לשמירה על חוסן פיננסי

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 11:32

המרכז לצמיחה פיננסית, מבית בנק הפועלים, מציע ללקוחות כל הבנקים, משפחות, עצמאים ובעלי עסקים מגוון רחב של כלים לשמירה על חוסן פיננסי ומענה לאתגרים הכלכליים בעקבות המלחמה

פיקדון בבנק. ShutterStock
כלכלה על רקע מלחמה: הכלים של בנק הפועלים לשמירה על חוסן פיננסי/ShutterStock

בעקבות המצב הבטחוני והמלחמה, המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים, הקים באתר הרשמי, מתחם ייעודי "אתכם גם בזמנים קשים - התנהלות כלכלית נכונה בעת משבר" ובו הוא מציע בחינם לציבור הרחב מגוון הרצאות ומפגשים בזום עם מיטב המומחים, סרטונים ותכנים ייעודיים, פודקאסטים ועוד, במטרה לתת מענה לאתגרים הכלכליים של משקי בית פרטיים ומשפחות, עצמאים ובעלי עסקים קטנים.

המתחם הייעודי שנועד להקל על משקי הבית והעסקים, מחולק לשניים ונותן מענה על פי הצורך לשני הקהלים: משקי בית פרטיים ומשפחות שיאפשרו להם להתמודד עם האתגרים הכלכליים בעקבות המלחמה ולעצמאיים ובעלי עסקים הוא מציע הרצאות וליווי אישי להתמודדות עם האתגרים הכלכליים, איך שומרים על העסק ואיך יוצאים ממנו מחוזקים.

על פי הערכות שונות ייתכן והתקופה הזו תהיה ממושכת ולכן מוטב שנתכונן לקראתה, נתכנן את מצבנו הכספי ונכיר אפשרויות ופתרונות כלכליים שעומדים לרשותנו ומתי נכון להשתמש בהם.

חתימה על חוזה. ShutterStock
המתחם הייעודי שנועד להקל על משקי הבית והעסקים, בנק הפועלים/ShutterStock

התנהלות נכונה למשקי הבית

רבים ממשקי הבית מוטרדים בימים אלו, משום שהוצאו לחל"ת או שנאלצים להישאר בבית עם הילדים - תקופת החירום מגבירה עוד יותר את הקשיים להתנהל כלכלית בצורה מאוזנת, ומביאה איתה חוסר וודאות כלכלי ואף פגיעה בהכנסות הבית.

להלן פירוט כלים למשפחות ומשקי בית פרטיים במתחם "התנהלות נכונה בעת משבר" באתר המרכז לצמיחה פיננסית:

הרצאה: פתרונות כלכליים שעומדים לרשותנו בתקופת חירום - הרצאה של אופיר בקר, יועץ ומאמן אישי ועסקי על איך מאמצים הרגלים של צרכנות נבונה ומנהלים תקציב ביתי מאוזן בעת משבר. ההרצאה תתקיים ביום רביעי ה-8/11/23. לפרטים והרשמה.

הרצאה: התנהלות כלכלית בעיתות משבר למשקי בית - הרצאה של איה תמרי, יועצת ומאמנת לכלכלת המשפחה ומומחית לניהול הכסף במשפחה על איך לשמור על יציבות פיננסית בזמן משבר ואיזה פעולות פרקטיות אפשר לעשות בקלות על מנת להביא שקט נפשי וחוסן כלכלי. ההרצאה תתקיים ביום רביעי ה-15/11/23. לפרטים והרשמה.

תכנית אימון: ליווי אישי למשפחות - המרכז לצמיחה פיננסית מציע למשפחות תכנית אימון אישית דיגיטלית העוסקת בכלכלת המשפחה. התכנית תועבר על ידי העמותות 360 לחוסן פיננסי ופעמונים בחסות בנק הפועלים. לפרטים והרשמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משכנתא. ShutterStock
בעלי העסקים והעצמאים נדרשים להיות חזקים במיוחד ולהצליח לאסוף את עצמם, בנק הפועלים/ShutterStock

כלים פיננסיים לבעלי עסקים ועצמאיים

לבעלי העסקים והעצמאים, שנדרשים להיות חזקים במיוחד ולהצליח לאסוף את עצמם לא רק עבור משפחתם אלא גם עבור העובדים, העסק והלקוחות שלהם. להלן פירוט הכלים, ההרצאות והמפגשים במתחם "התנהלות נכונה בעת משבר" באתר המרכז לצמיחה פיננסית:

חמ"ל שאלות ותשובות סיוע לעסקים ולעצמאים - חמ"ל בהובלת בנק הפועלים, להב ולשכת היועצים העסקיים בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית שיעניק ייעוץ עסקי, דיני עבודה, הכוונה משפטית, ביטוח לאומי, ייעוץ מס, הכוונה למימון ולאשראי בנקאי. לרישום לזום ולהקלות נוספות לעסקים.

בנוסף, הפורום מפעיל גם קו חם למענה לשאלות בסוגיות הבוערות הללו, במספר .052-2933155 הקו יפעל בימים א'-ה', בין השעות 09:00-16:00, בטל' או בווטסאפ.

סדרת מפגשים לעסקים בזמן מלחמה - במפגשים העסקים יוכלו לשאול ולקבל תשובות וכלים מעשיים לניהול העסק בצורה הטובה ביותר גם בזמן מלחמה עם מרצה טל שמשון. כל המפגשים יתקיימו בזום בימי שלישי בשעה 10:30 בבוקר. להלן פירוט המפגשים ולפרטים והרשמה.

מפגש 1 | 24/10 | צ'ק ליסט מנטלי ועסקי לעסקים בשעת חירום - חלק 1 (התקיים)

מפגש 2 | 31/10 | צ'ק ליסט מנטלי ועסקי לעסקים בשעת חירום - חלק 2

מפגש 3 | 7/11 | אני כמותג בתנאי אי וודאות

מפגש 4 | 14/11 | איך חוזרים לשגרה?


איך נשווק ונפרסם את העסק בערוצים דיגיטליים בעת משבר? - הרצאה של הילה בן חנוך לוי מרצה ב-Digitalent, מומחית לשיווק ברשתות חברתיות על שינויים שכל עסק חייב להכניס היום לפעילות השיווק והפרסום שלו. ההרצאה תתקיים ביום רביעי ה-1/11/23. לפרטים והרשמה.

הטבות המס לעצמאים בצל המלחמה ורגע לפני סיום 2023 - דני גיגי המנהל המקצועי של מערך הייעוץ הפנסיוני ותכנון פרישה של בנק הפועלים בהרצאה על מה חשוב לבדוק בתקופה של משבר ומלחמה. ההרצאה תתקיים ביום ראשון ה-5/11/23. לפרטים והרשמה.

ניהול עסקי בתקופת משבר - שלומי לחנה העוסק בייעוץ אסטרטגי שיווקי המיועד לעסקים בהרצאה בה יעניק סט כלים וטיפים לניהול העסק בזמן מלחמת חרבות ברזל. ההרצאה תתקיים ביום חמישי ה-9/11/23. לפרטים והרשמה:

איך שומרים על העסק בתקופת משבר - מכירות נובמבר סייל בצל המלחמה - ניר זיגדון מומחה למסחר אלקטרוני, יעביר הרצאה על איך בעלי עסקים יכולים לקחת חלק בימי המכירות של נובמבר המתקיימים בזירה הדיגיטלית בישראל ובעולם ולשמור, כלל הניתן, על פעילות עסקית גם בתקופה זו. ההרצאה תתקיים ביום רביעי ה-22/11/23. לפרטים ולהרשמה

ליווי אישי לעסקים - המרכז לצמיחה פיננסית בשיתוף עם עוגן מזמינים את העסקים הקטנים להצטרף לתוכנית ליווי ייחודית. ובקרוב מרכז סיוע לעסקים - בשעת חירום, לתת מענה וליווי אישי בשאלות הבוערות לעסק - ללא עלות מצד העסק ! המרכז יופעל על ידי עמותת עוגן וייתן לעסקים מענה מידי על גבי פלטפורמת הוואטסאפ בכל השאלות והמורכבויות בימים אלו. הליווי ומרכז הסיוע מטעם עוגן, על ידי מנטורים בעלי ניסיון עשיר בניהול שמציבים את בעל העסק במרכז ונותנים לו מענה הוליסטי ומתכלל תחת קורת גג אחת. לפרטים ולהרשמה.

סדרת סרטונים קצרים על כלים לגיבוש אסטרטגיה של טיפול במשבר - עם שלומי לחנה, יועץ אסטרטגי שיווקי לעסקים.

בנוסף - בערוץ הפודקאסט של המרכז לצמיח הפיננסית "ען היד על השקל" בהנחייתו של יעקב איילון עלה ממש עכשיו פודקאסט ייעודי עם פרופסור ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של קבוצת בנק הפועלים, אשר נותן לנו תמונת מאקרו על השפעות מלחמת "חרבות הברזל" על הכלכלה הישראלית.

המרכז לצמיחה פיננסית נמצא כאן כדי להוות רשת תמיכה משמעותית למען הציבור, עם הצעת ערך של כלים מעשיים לשמירה על חוסן פיננסי ולמתן מענה לאתגרים הניצבים בפניכם בעת הזו. זהו רגע אמת קריטי עבור הציבור ועבור הלקוחות העסקיים הקטנים והעצמאיים במיוחד, לכן נהיה כל הזמן עם היד על הדופק בעיניים פקוחות לראות איפה האתגרים המרכזיים ואיזה מענה ניתן לתת אד הוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully