וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורמים בלי להרגיש: 140,000 שקל נאספו מיתרות buyme של אזרחים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 13:21

עם פרוץ המלחמה והקושי של אנשים לעזור בתרומה כספית, עלו 3 אנשי טכנולוגיה, על יוזמה מקורית לנתינה והציעו דרך לתרום מבלי להכניס את היד לכיס. העובדה שאנשים קיבלו מתנות חג לחשבון ה-buyme, איפשרה להם לתרום את היתרות בשוברים, איתם נקנה ציוד לחיילים ולתושבי העוטף

ציוד שנקנה מהשוברים של buyme כתרומה מאנשים טובים שצברו יתרות. מיכל פורת,
תורמים בלי להרגיש: 140,000 שקל נאספו מיתרות buyme של אזרחים/מיכל פורת

יומיים אחרי שפרצה המלחמה, באותה שבת שחורה (7.10), קיבלה מיכל פורת, מנהלת בחברת טכנולוגיה, פניה ממנהל בחברת הייטק דודו שטיינר, שסיפר לה שהצליח לאסוף יתרות buyme מכמה חברים לעבודה, ואולי אפשר לעשות איתן משהו לטובת חיילי צה"ל או מפונים מהעוטף.

פורת, שהבינה כי עלו פה על יוזמה מעניינת (הרי המון אנשים קיבלו לאחרונה מתנות חג ישירות לחשבון ה-buyme), התגייסה מיד ליוזמה ופרסמה את הפרטים לנתינה המקורית בקרב קולגות שלה וחברים קרובים כדי לאסוף עוד כספים שאינם יוצאים ישירות מכיסם של הנותנים - מה שהקל על הרצון והיכולת לתת ואכן, אחרי הצטרפותם של חברים וקולגות, נפתחה האפשרות לכלל הציבור באמצעות הרשתות החברתיות ולא מעט אזרחים טובים העבירו לטובת העניין את היתרות שהצטברו להם בחשבון ה-buyme.

ההבנה שהאפשרות להעניק יתרות שלא באמת מכבידות על התזרים השוטף שאצל כולנו קצת נבלם, הזניקה את 'פרויקט ביימי'. במהלך 3 ימים הצליחה החבורה שמנתה 3 אנשים (דודו, מיכל וזוגתה אפרת טביבי) לאסוף כ- 140 אלף שקלים בשוברים, איתם הם רוכשים ציוד כמו: נעליים, טאבלטים, ציוד לחיילים, הלבשה תחתונה ועוד, לחיילים ולמשפחות שפונו מהעוטף.

ציוד שנקנה מהשוברים של buyme כתרומה מאנשים טובים שצברו יתרות. מיכל פורת,
ציוד שנקנה מהשוברים של buyme כתרומה מאנשים טובים שצברו יתרות/מיכל פורת

ביגוד חם לעונה הקרירה

הרבה מהרכישות מתבצעות דרך מתווכים - הם רוכשים את הציוד ומגיע נהג לאסוף אותו ולהביא אותו ליעד. כשהמשלוח מגיע ליעדו, הם מקבלים תמונה ובכך יודעים שהושלמה המשימה.

מיכל מספרת: ב"שבוע השני של המלחמה קיבלתי פניה מאם ובנה שפונו משדרות לתל אביב. הם היו זקוקים לדבר אחד פשוט - ביגוד חם ללילה. אשתי אפרת ואני בצענו בדיוק רכישה ענקית עבור משפחות מהעוטף שנמצאות בשפיים, ורכשנו גם סטים של פוטרים עבור האם ובנה. נסענו לדירה בה היא נמצאת ומסרנו לה באופן אישי את המשלוח. זו היתה הפעם הראשונה שראיתי במו עיני איך הפרויקט הזה משפיע על אנשים. חיבקתי אותה חזק וביקשתי ממנה שלא תהסס לפנות אם היא או מישהי שהיא מכירה זקוקה לעזרה" .

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ציוד שנקנה מהשוברים של buyme כתרומה מאנשים טובים שצברו יתרות. מיכל פורת,
ציוד שנקנה מהשוברים של buyme כתרומה מאנשים טובים שצברו יתרות/מיכל פורת

סכומים קטנים שמצטברים

בשל היקף הרכישות, הקבוצה נמצאת בקשר ישיר עם מותגים שונים על מנת להשיג הנחות והטבות לרכישה.

"מצבים קיצוניים כאלה גורמים לאנשים להרגיש חסרי אונים, וללא ידיעה איך לעזור. הפרויקט שלנו עונה על הצורך הזה מבלי שאזרח יצטרך לעשות יותר מדי, אלא רק לשלוח לנו את מספר שובר והיתרה", משתפת פורת. "מדובר ביתרות שמצטברות לסכומים אדירים, שיכולים לסייע באופן מהותי למי שזקוק כרגע יותר מכולם".

איך מצטרפים לנתינה? אם גם אתם רוצים לתרום את יתרת השוברים שלכם צרו קשר בוואטסאפ עם מיכל - 054-6661014 ומסרו לה את מספר השובר שברשותכם, אותו הם יוכלו לנצל לטובת הרכישות הנ"ל - ויחד, תוכלו לעשות טוב.

אנחנו הנשק הסודי - יוזמות מרגשות וסיפורים אישיים על הכוח האזרחי הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully