וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד עכשיו: עמותת אלו"ט מגייסת מעל 100 עובדים

29.10.2023 / 12:15

בזמן שחברות וארגונים רבים מפטרים ו/או מוציאים לחל"ת והצפי הוא שעשרות אלפים עובדים במשק יאבדו את עבודתם ומקור פרנסתם: "תומכים בהם ברגעים הקשים ומגייסים רבים נוספים"

מנכ"ל אלוט דדי עטאס. עזרא לוי,
מנכ"ל אלוט דדי עטאס/עזרא לוי

בכלכלת מלחמה, כשארגונים בוחרים או נאלצים לצמצם פעילות, לפטר או להוציא עובדים לחל"ת, ישנם ארגונים שמצליחים לשמור על יציבות וממשיכים לגייס, ואפילו בקצב מוגבר. אחת הדוגמאות הבולטות היא אלו"ט - אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, שמגייסת בימים אלה עובדים למעל 100 משרות ברחבי הארץ. באלו"ט מקווים שהתקופה הנוכחית תאפשר לעמותה לפנות לקהלים חדשים, כולל לעובדים שאולי לא חשבו לפני כן בכיוון, ולעזור להם להיקלט בארגון מוביל מקצועית ויציב תעסוקתית.

לדברי דדי עטאס, מנכ"ל אלו"ט: "מאז ומתמיד ההון האנושי באלו"ט עומד בראש סדר העדיפויות של הנהלת הארגון. לאורך עשרות שנות פעילותינו תמיד דאגנו לשמור על העובדים שלנו וסיפקנו להם בטחון תעסוקתי גם ובעיקר בעיתות משבר. עשינו זאת בעבר בסבבי הלחימה הרבים וכמובן בתקופת הקורונה. היום במצב של חוסר וודאות אנו מספקים סביבת עבודה יציבה ותומכת".

"על רקע הפיטורים הנרחבים עליהם אנו שומעים מידי יום וחוסר הוודאות במשק, העבודה באלו"ט מציעה יתרונות כמו יציבות תעסוקתית, הכשרות מקצועיות, ותנאים טובים למתאימים", מציין עטאס. "זאת, כמובן בנוסף לתחושת הסיפוק והמשמעות שמאפיינת את העבודה בעמותה כמו אלו"ט, בשל ההשפעה שיש לכל עובד ועובדת על חייהם ועתידם של ילדים וצעירים על רצף האוטיזם."

יצוין כי, על רקע הצורך במדריכים במסגרות השונות עקב גיוסם של רבים למערך המילואים, אלו"ט יצאה כבר בתחילת המלחמה בקריאה למדריכים לשעבר לחזור ל"מילואים" באלו"ט במשרה חלקית. ההיענות הייתה גבוהה מאוד, מדריכים ומדריכות רבים נרתמו לחזור למסגרות בהם עבדו בעבר במטרה ולשמור על השגרה והחוסן של החברים, בוגרים על הרצף המתגוררים ב'בתים לחיים' (הוסטלים) של אלו"ט.

בין המשרות שאלו"ט מציעה בימים אלה: מדריכים.ות בבתים לחיים (הוסטלים) של אלו"ט ברחבי הארץ, אנשי ונשות מקצוע במקצועות הטיפול עבור המסגרות השונות לילדים ובוגרים של העמותה (קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, מטפלים רגשיים ועוד) עובדי מטה ועוד.

להגשת קו"ח שלחו מייל לכתובת jobs@alut.org.il

  • עוד באותו נושא:
  • אלו"ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully