וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוטף לעסק": האם זה גלגל ההצלה לעסקים בעוטף?

29.10.2023 / 13:12

שבא (שירותי בנק אוטומטיים), הסוכנות היהודית, עמותת IVN וכלירמרק קפיטל משיקות את מיזם "עוטף לעסק" שיסייע במתן מענקים מידיים לעסקים בעוטף שנפגעו מהמלחמה, במטרה להעניק גלגל הצלה לעסקים שמניעים את הכלכלה המקומית והלאומית

אלפי עסקים קטנים ביישובי העוטף נסגרו או שנאלצו להפסיק לחלוטין את פעילותם בעקבות מלחמת "חרבות הברזל". ארבעת השותפים שחברו יחדיו, החליטו לאור המצב על סיוע מידי לעסקים. את הסיוע יהיו זכאים לקבל עסקים קטנים בטווח של 0-7 קילומטרים בעוטף. הסיוע יועבר תוך שלושה ימי עסקים ממועד אישור הבקשה ע''י צוות המיזם, לאחר קבלת פרטים והמסמכים הנדרשים. סכום המענק ינוע בין 5,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח בהתאם למחזור העסק ועמידה בקריטריונים לקבלת הסיוע.

מאחורי המהלך ניצבים חברת שבא (שירותי בנק אוטומטיים בע''מ), חברה ציבורית המפעילה מערכות התשלומים הלאומיות בכרטיסי חיוב ו-ATM, הסוכנות היהודית - התשתית הגלובלית של העם היהודי והחברה הישראלית, עמותת IVN רשת הון סיכוי לישראל וחברת ניהול קרנות ההשקעה כלירמרק קפיטל אשר התגייסו יחד למאמצי הסיוע ורתמו עסקים ותורמים מהארץ ומהעולם. היוזמה החדשה ששמה "עוטף לעסק" תסייע לעסקים להחזיק מעמד בימים קשים אלו באמצעות מתן מענקים מידיים, בהליך מהיר.

בהצהרה משותפת עם השקת המיזם, מסרו השותפים: "על רקע המצוקה של העסקים בעוטף, החלטנו לחבור יחד כדי להושיט גלגל הצלה לעסקים הקטנים, אשר בישראל מהווים את החולייה הראשונה בשרשרת הכלכלית, עסקים אשר מניעים את הכלכלה המקומית ואף את הכלכלה הארצית. שילוב הכוחות מהווה חיבור בין המגזר העסקי, התשתית הפיננסית של ישראל והתשתית של העם היהודי והחברה הישראלית בכללותה כדי להגביר את מאמצי הסיוע".

הענקת המענק כפופה לתבחין הקרן להענקת המענק, זמינות כספי התרומה בקרן עבור מענקים והעדר מניעה חוקית/אחרת על פי כל דין. הקרן אינה מתחייבת להעניק את המענק בכל מקרה גם אם מולאו התנאים להענקתו.

פינוי תושבי שדרות, 15 באוקטובר 2203. רויטרס
תושבי שדרות מפונים. זה הזמן לעזור לעסקים בעיר ובכלל/רויטרס

השותפים

  • שבא, המפעילה את מערכות התשלומים הלאומיות בכרטיסי חיוב ו-ATM בעלת הידע, הניסיון ומידע אודות מאות אלפי עסקים בישראל המחוברים למערכות סליקה של אשראי, ומערכת Shva Insights אשר יכולה לנתח נתונים באופן מידי אודות עסקים המחוברים אליה.
  • הסוכנות היהודית, התשתית הגלובלית של העם היהודי, בעלת ניסיון רב בעבודה אל מול גופים תפעוליים וממלכתיים במשק הישראלי תוך שימוש בידע הרב שנצבר בתחום התרומות גם אל מול המגזר העסקי (הקרן להלוואות, SPARK IL , ושיתופי פעולה נוספים), כמו גם ניסיון רב ברתימת שותפים משאר העולם עבור מטרות חירום וסיוע מידי לאוכלוסיות הזקוקות לכך.
  • כלירמרק קפיטל היא חברת ניהול קרנות השקעה ומימון שמשקיעות בחברות ציבוריות ופרטיות בתחומים שונים ובמצבים מיוחדים בארץ וברחבי העולם ושותפיה מעורבים ביזמות חברתית למען אוכלוסיות נזקקות בישראל.
  • Israel Venture Network - IVN היא עמותה העוסקת ביזמות חברתית ובהשקעות חברתיות, העמותה מתמקדת בתמיכה וסיוע לעסקים חברתיים על מנת להביאם לקיימות ארוכת טווח.
  • המיזם פועל בשותפות עם 'אחים לנשק - חמל אזרחי' ופועל על מנת לרתום שותפים נוספים לצורך הרחבת מעגלי הסיוע לעסקים; השותפה הטכנולוגית של המיזם היא חברת Monday.
  • עוד באותו נושא:
  • עוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully