וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, הודיע על סיום תפקידו

29.10.2023 / 13:40

רוזן יסיים את תפקידו בתום 2023 לאחר 10 שנים בקבוצת גוליבר בהן הוביל את לעמידה בהישגים עסקיים, התמודדות מול משבר הקורונה, סינרגיה תפעולית רבה בין החברות בקבוצה וטרנספורמציה מלאה לחברות E-commerce

זיו רוזן. אילן בשור,
זיו רוזן/אילן בשור

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר הודיע על סיום תפקידו בתום 10 שנים בקבוצה, 4 מתוכן בתפקיד מנכ"ל הקבוצה ו-6 כמנכ"ל חברת גוליבר. בתקופתו של רוזן, חברת גוליבר התמקמה כמובילת שוק בתחום תיירות האונליין, כאשר למעלה מ-90% מהמכירות של החברה נרשמו באונליין באתר האינטרנט או באפליקציה. מדובר באחוז גבוה במיוחד בשוק הישראלי וכן בקנה מידה עולמי. רוזן הוביל בין היתר גם את הקמתה של חברת שופרסל טרוול, בבעלות משותפת של חברת גוליבר ושופרסל, במטרה להיות אתר התיירות לחברי מועדון לקוחות שופרסל.

במכתב ששלח לעובדים כתב רוזן: "אני גאה בהישגים הרבים אליהם הגענו ביחד עם כל צוות המנהלים והעובדים בקבוצה על כל חברותיה, בעשור האחרון ומרגיש שכעת עלי להמשיך הלאה. כמי שצמח בעולם הדיגיטל, וכבר למעלה משני עשורים עוסק בתחום ה-E-commerce בענפים שונים, אני מרגיש שבהחלט הבאנו את הבשורה לענף התיירות התחרותי, המאתגר והמפותח מאין כמוהו גם ברמה המקומית וגם ברמה הגלובלית. ענפים רבים נוספים הולכים לעבור קפיצה משמעותית בצריכה והשימוש הדיגיטליים ופני להוביל שינויים מסוג זה. אני מודה לערד מרום ואורי אלון, הבעלים של קבוצת גוליבר, על כל הליווי, ההכוונה והעצות האיכותיות לאורך התקופה, וכבר מתגעגע. אני מברך ואסיר תודה לצוות המנכ"לים והמנהלים שעבדו איתי בקבוצה לאורך השנים וגאה לומר שלקבוצת גוליבר יש את צוות המנהלים והעובדים הטוב ביותר בענף".

לדברי ערד מרום, יו"ר קבוצת גוליבר: "זיו מסיים קדנציה ארוכה, משמעותית ואיכותית של 10 שנים בקבוצה. לא הרבה מנהלים היו יודעים להוביל את הקבוצה בהצלחה בתקופת הקורנה, שהיוותה אתגר משמעותי לכל מנהל, ובוודאי לאלו מענף התיירות. אין ספק שהקבוצה הייתה נראית אחרת לגמרי ללא זיו ותרומתו האדירה לקבוצה ולחברה. יכולות הניהול המיוחדות של זיו הביאו את הקבוצה להישגים משמעותיים, גידול בנתח השוק ותוצאות עסקיות מצוינות לאורך השנים, כל זאת לצד יחסי אנוש מעולים והצלחתו בגיבוש הצוות הטוב והנכון ביותר עבורו".

קבוצת גוליבר מחזיקה ומנהלת מגוון חברות תיירות המתמחות בדיגיטל וב-E-commerce בהן חברת התיירות גוליבר בבעלות משותפת עם איסתא, אתר השוואת המחירים טרווליסט, אפליקציית הרגע האחרון חוליו, שופרסל טרוול בבעלות משותפת עם חברת שופרסל, אפליקציית Hidden flights, וחברת מילניום, המתמחה בטיולים מאורגנים ייחודיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully