וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לעורף: מערך הסיוע של תן ביס לתושבים, פצועים וניצולי שואה

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 14:06

פלטפורמת המשלוחים תן ביס, נרתמה למאמצי הסיוע הלאומיים והקימה תוך 48 שעות בלבד את מערך הסיוע 'מחזקים ומסייעים' במסגרתו פועלת בכמה זירות על מנת לתמוך ולעטוף את תושבי העורף, הפצועים, צוותי הרפואה בבתי החולים וניצולי השואה

מחזקים ומסייעים - פעילות תן ביס באיכילוב - פרופ עידית מטות. ג'ני רוחלין,
חיזוק לעורף: מערך הסיוע של תן ביס לתושבים, פצועים וניצולי שואה/ג'ני רוחלין

חברת המשלוחים 'תן ביס' הקימה פלטפורמה ייעודית המאפשרת לתרום ארוחה חמה, סל מוצרי מזון או טואלטיקה בימים הקשים האלו. בכך מאפשרת תן ביס לכל אזרחי המדינה לתרום למאמצי הסיוע הלאומיים. עד כה, נתרמו אלפי מארזי ארוחות חמות וסלי מוצרי מזון וטואלטיקה בשווי מאות אלפי שקלים.

על מנת לשנע את כל סלי המוצרים והארוחות החמות, הקימה תן ביס מערך לוגיסטי בשיתוף עם חברת "כולמוביל" וכל העת תורמת החברה ציידניות וציוד רב לשינוע אוכל חם. בנוסף, תן ביס חברה לשותפים העסקיים שלה ולמסעדות שפתחו את מטבחיהן, על מנת לייצר ולשנע את אלפי הארוחות החמות.

תן ביס אף יצרה שיתופי פעולה עם רשויות מקומיות, בתי חולים, חמ"לים אזרחיים ועמותות שונות לרבות 'לקט ישראל' ו'זיכרון בסלון':

מחזקים ומסייעים - ציוד תן ביס. יח"צ,
מחזקים ומסייעים - ציוד תן ביס למען אוכלוסיות נזקקות/יח"צ

דואגים לקשישים שאינם ניידים

כחלק משיתוף הפעולה עם עמותת 'לקט ישראל', המתמחה בהצלת עודפי מזון והעברתם לאלו הזקוקים לכך, העבירה תן ביס עשרות אלפי שקלים לעמותה. בכך הצליחו לייצר ביחד עם המסעדות הרבות מאות ארוחות חמות שנשלחו לנקודות הריכוז ומשם מועברות לזקוקים לכך.

תן ביס זיהתה את הצורך במתן סיוע לקשישים ניצולי שואה אשר לא יוצאים מבתיהם לאור האזעקות הרבות וחברה לעמותת "זיכרון בסלון". במסגרת שיתוף הפעולה, תן ביס מסייעת לרכוש ולשנע מארזי מוצרי מזון וטואלטיקה לניצולי השואה הזקוקים לכך.

בימים אלה תן ביס גם מסייעת לסיוע לפצועים בבתי החולים. החברה יצרה קבוצות של עובדים אשר עוסקים בשינוע חבילות מתוקות עבור הפצועים המאושפזים בבתי החולים בכל רחבי הארץ.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מחזקים ומסייעים - ציוד תן ביס. יח"צ,
ארוחות חמות, טואלטיקה ותקציבים למסעדנים, תן ביס תומכת בעורף בימי מלחמה/יח"צ

ארוחות חמות, טואלטיקה ותקציבים למסעדנים

תומר פפר, מנכ"ל תן ביס: "כבר בתחילת האירוע, הבנו שאנו חייבים להירתם למאמץ הלאומי והקמנו את מערך "מחזקים ומסייעים". הבנו כי יש ביכולתנו את הדרך לתמוך וגייסנו תוך זמן קצר משאבים ותקציבים על מנת לעזור לתושבי העורף ולכל מי שזקוק לתמיכה בימים קשים אלו.

אנחנו משתפים פעולה עם עמותות שונות כדי לאחד כוחות וכך לתת את המענה היעיל והטוב ביותר עבור אלה הזקוקים לכך. העברנו עד כה אלפי ארוחות חמות, סלי מוצרי מזון וטואלטיקה לתושבי העורף וניצולי השואה. כמו כן, באמצעות המיזם אנחנו מסייעים כלכלית למסעדנים שגם נפגעו מהמצב, מעבירים אליהם תקציבים ליצירת המנות החמות ומשנעים אותן לנקודות הרלוונטיות. רק יחד ננצח!?

חיים וטעים - אוכל ובריאות. תן ביס,
דואגים לקשישים שאינם ניידים, תן ביס תומכת בעורף/תן ביס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully