וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי טפחות יעניק עד 20 אלף שקל לבעלי העסקים בעוטף

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 15:00

המענק יהיה אוטומטי ויחול בהתאם לגובה האשראי שיש לעסק בבנק. בנוסף מציע הבנק לבעלי עסקים הלוואה של עד 50 אלף שקל ללא ריבית והצמדה

סניף של מזרחי טפחות, ירושלים, 22.2.18. דאריו סנצ'ז/ פלאש 90, עיבוד תמונה
מענק והלוואה ללא ריבית והצמדה: מזרחי טפחות תומך בעסקי הדרום/עיבוד תמונה, דאריו סנצ'ז/ פלאש 90

לאחר שיצא בהודעה כי הוא מאמץ את העיר שדרות וקיבוץ כפר עזה והציג סל הטבות והקלות לניהול חשבון העו"ש של משקי הבית, כולל ביטול תשלום המשכנתה הקרוב לתושבי העוטף ושדרות, מציג הבנק חבילת ההטבות ייחודית ללקוחות הבנק בעלי העסקים, שפעילותם נפגעה בעקבות המלחמה. חבילת ההקלות תכלול בין היתר: מענק אוטומטי הלוואה ללא ריבית והצמדה ועוד.

את עיקר המאמץ מפנה הבנק לעסקים הנמצאים בשדרות וביישובי העוטף, שרובם המכריע מושבתים, או פועלים באופן חלקי בלבד. לבעלי עסקים אלה יעניק הבנק - באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה אליו - מענק של עד 20 אלף שקל, בהתאם לגובה האשראי שיש להם בבנק כיום, ועד לסכום מרבי של 2 מיליון שקל. המענק המיוחד ייכנס לחשבון בעלי העסקים בימים הקרובים. כמו כן, יאפשר הבנק לבעלי עסקים החווים קשיים תזרימיים בשל המצב, הלוואה של עד 50 אלף שקל, ללא ריבית והצמדה, למשך 12 חודשים.

בנוסף, יעמיד הבנק לעסקים אלו הלוואות של עד 1.5 מיליון שקל מקרן החירום 'חרבות ברזל - צפונה דרומה', ללא עמלות.

בעלי עסקים שיש ברשותם פיקדון בבנק הסגור לתקופה ארוכה ונזקקים מיידית לכסף בחשבונם, יוכלו לשחרר עד 100 אלף שקל מהפיקדון, ללא קנס שבירה.

במקביל, הקים הבנק פלטפורמה דיגיטלית "כתום ישראל", שבה מוצגים שירותים ומוצרים מאזור הדרום, על מנת לאפשר לאזרחים מכל רחבי המדינה להיחשף אליהם, לרכוש מהם מוצרים ולהסתייע בשירותיהם.

חבילת ההטבות של מזרחי-טפחות נותנת מענה גם לבעלי עסקים, שלא מאזור העוטף. בין השאר, מציע להם הבנק הלוואות שונות מהקרן בערבות המדינה, וכן אפשרות לדחות החזרים בהלוואות קיימות (קרן + ריבית) למשך 3 חודשים.

מנכ"ל הבנק משה לארי מסר: "בעלי עסקים ועצמאיים מיישובי הדרום נמצאים בחזית הלחימה וחווים ימים קשים ומורכבים של דאגה לשלומם ולשלום משפחתם. לכך נוספה גם הפגיעה הכלכלית, כאשר מאז ה-7 באוקטובר העסק שבבעלותם מושבת לחלוטין או פועל באופן חלקי בלבד. זה הזמן שלנו להתגייס עבורם, לחזק אותם ולעזור להם הן בסיוע כספי והן במעטפת של פתרונות מימון וליווי אישי של בנקאים מנוסים. בנק מזרחי טפחות ועובדיו מגויסים ומחויבים לתושבי הדרום, ונמשיך להיות לצידם עד שיוכלו לחזור לבתיהם ולשגרת חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully