וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען ישראל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 10:07

על רקע המציאות הכואבת, בקהילה העסקית לא נותרו אדישים ומתגייסים בכל הכח למען החזית והעורף, על מנת לתמוך באזרחים ובכוחות הביטחון בעת המלחמה. הלאונג' עולה על מדי כחול לבן וייתן במה לתורמים ולנרתמים, המראים את פניה היפות של החברה הישראלית בשעותיה הקשות ביותר

נועה קירל. Project 7.10,
נועה קירל/Project 7.10

Project 7.10 - הוא אתר תוכן שנועד לתעד ולהפיץ את הזוועות שביצע חמאס ב-7 באוקטובר, והוא כולל סרטונים קשים לצפייה. האתר נועד לשמש מאגר ידע זאת בשעה שתיעוד מעשי המחבלים נעלם ויורד מהרשתות החברתיות בעקבות סינון תוכן, ובצורה מכוונת על-ידי ארגוני הטרור ותומכיהם, שמנסים להעלים ראיות למעשיהם המזעזעים כנגד אוכלוסייה אזרחית.

בין התכנים שמועלים לאתר נמצאים גם קטעי וידיאו מקוריים, שבהם שחקני קולנוע ומפורסמים, בינלאומיים ומקומיים, בהם מים ביאליק, דוויד ארקט, נועה קירל ועוד, מקריאים הודעות וואטסאפ שהתקבלו במהלך השעות הנוראיות בדרום הארץ. האתר, שרובו בשפה האנגלית וחלקו בעברית, ויורחב לשפות נוספות, כדי להגיע לקהלים רחבים. הוא תוכנן כך שהתוכן יהיה נוח לשיתוף מהיר.

המסר העיקרי הוא The West is Next: שתיקה ואי פעולה עכשיו, יובילו בעתיד למעשים מחרידים דומים במקומות נוספים בעולם. הגפרור שניצת עכשיו בישראל, הולך להבעיר את השטח גם באירופה, גם בארה"ב, ובכל מקום שבו לא תינקט מדיניות של אפס סובלנות נגד עליית האיסלאם הקיצוני. האתר הוקם על ידי מתנדבים מחברת ההייטק mavens, שבנו ומנהלים את האתר, ביחד עם חברת הפרסום גיתם, שמובילים את הקריאיטיב וההפצה של האתר בחו"ל, ובליווי של קרן שוסטרמן ישראל.

הקולנוע הנודד של סם שפיגל. באדיבות סם שפיגל,
הקולנוע הנודד של סם שפיגל/באדיבות סם שפיגל

ביה"ס לקולנוע סם שפיגל התגייס עם פרוץ המלחמה למען תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם כדי להעניק להם רגע של אוויר לנשימה עם הקרנות סרטים לכל המשפחה וזאת בשלל מסגרות כמו קולנוע נודד ברחבי הארץ, הקרנות באולמות הקולנוע החדשים של ביה"ס לקולנוע בירושלים, וצפייה ביתית ב- VOD. קולנוע סם שפיגל נודד בדרכים ומקיים הקרנות ברחבי הארץ לאזרחים שפונו מיישובי העוטף, מהדרום ומהצפון, בבתי מלון שבהם הם נמצאים ברחבי הארץ. הוא מופעל על ידי מתנדבים סטודנטים ובוגרי ביה"ס, שאליהם הצטרפו גם מתנדבים מתעשייה הקולנוע. מתחילת המלחמה הוקרנו במסגרתו עשרות סרטים לילדים, לנוער ולמבוגרים.

מיזם 'אחים יחד' הוקם עם פרוץ הלחימה על ידי קבוצת חרדים מירושלים שרתמו מתנדבים מכל חלקי החברה הישראלית מתוך חזון להיות עבור כל אחד ולמלא את החסר בזמנים מאתגרים אלה. מובילי המיזם פועלים מסביב לשעון לספק מעטפת של תמיכה מיטבית ולסייע לחיילים, למשפחות המפונים ולמשפחות הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully