וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - יקב רקנאטי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 10:11

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

אלי גידור. אנצ'ו גוש,
אלי גידור/אנצ'ו גוש

אלי גידור, מנכ"ל יקב רקנאטי: "המבנה החדש של יקב רקנאטי נמצא בפארק תעשיות דלתון, שמונה קילומטרים מגבול הלבנון. עם פרוץ המלחמה, שני שליש מהעובדים שלנו פונו מבתיהם או גוייסו למילואים, זאת ברגע קריטי מאוד לתהליך ייצור היין.

בדיוק סיימנו את הבציר והחל השלב הקריטי של תהליכי הסחיטה והתסיסה. ובתוך כל זה גם עמדנו בפני אירוע השקה לפתיחת מרכז המבקרים החדש שלנו. תכננו אירוע גדול ומרגש, בהשתתפות מאות אורחים, שכמובן בוטל. מאז אנחנו עובדים סביב השעון לתפעל את היקב עם כח אדם מצומצם מאוד. אני נוסע בכל יום מביתי שבמרכז תל אביב צפונה ליקב ואוסף שתי עובדות שפונו מבתיהם למרכז אבל התגייסו למאמץ לתפעולו השוטף של היקב, ונוסעות איתי הלוך ושוב.

במקביל התגייסנו לפעילות חברתית. חילקנו יינות למפונים ששוכנו בבתי המלון סביב הכנרת לארוחות השבת. צירפנו את יינותינו למארזים עם חלות ועוגות למשפחות המפונים ופתחנו את היקב ואת מרכז המבקרים שלנו בפני החיילים ששוהים באזור למקלחת ולהתרעננות. פינקנו אותם בגבינות ובנשנושים לצד קפה - כי אסור להם לשתות יין בתפקיד, אבל אנחנו מחכים לארח אותם לטעימות של יין מיד בתום המלחמה. אני גאה להיות חלק מהעם שלנו, שנרתם מכל הלב לסייע בכל דרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully