וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת Aman ממשיכה להתרחב ומגייסת 100 עובדים

29.10.2023 / 16:44

מפתחים, אנשי סייבר,אנליסטים ומנהלי פרויקטים - לכולכם יש ביקוש. על כל מועמד שיגיע לראיון עבודה, הקבוצה תתרום 500 שקלים לעמותת "עיגול לטובה" עבור תושבי העוטף והחיילים

משרדי קבוצת אמן. יחצ,
משרדי קבוצת אמן/יחצ

Aman Group היא חברת IT מובילה, המספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות בתחום הדיגיטל, אבטחת מידע וסייבר, דאטה , פיתוח תוכנה, ניהול ידע יישומים ארגוניים, תשתיות, פתרונות ענן, כח אדם טכנולוגי ועוד. בקבוצה מחפשים מפתחים, אנשי סייבר, אנשי דאטה, אנליסטים ומנהלי פרוייקטים ועוד מגוון תפקידים טכנולוגיים.

אלון רייטר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיקור חוץ: "אנחנו נמצאים בתקופה קשה ומורכבת לכל עם ישראל, ישנה חשיבות גדולה לשמור ככל הניתן על ההמשכיות התעסוקתית כדי לא לפגוע במשק ולמנוע משבר כלכלי בנוסף לבטחוני. אנחנו אנחנו מחפשים את מיטב אנשי התוכנה, הסייבר, והאנליטיקה שיוכלו להיכנס לחברה ולעזור להמשיך איתנו את הגדילה וההתעצמות של החברה".

לקבוצת Aman גם מספר מרכזים בעולם ביניהם שלושה מרכזי פיתוח באירופה - פורטוגל, פולין וסרביה. המרכזים הקיימים מאפשרים גיוס מהיר של עובדים בתחומים שונים שיכולים לתת מענה לחוסרים הקיימים בתקופה רגישה זו.

קבוצת Aman היא אחת מ 5 חברות ה-IT המבוססות והמובילות בישראל, הקבוצה מעסיקה מעל ל- 3,000 עובדים בארץ ועוד 1000 עובדים באירופה וארה"ב, לקבוצה 11 חברות בנות המעניקות פתרונות טכנולוגיים ובכך עונה על צרכי השוק בתחומים טכנולוגיים מגוונים - ניהול נתונים, פיתוח תוכנה יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, מיקור חוץ, ייעול שרשרת אספקה, מערכות ניהול מידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע, ענן ועוד. הקבוצה מייצרת פתרונות חדשניים עבור ענף ההייטק במגוון נושאים, הכל בצורה יעילה ובאמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שפיתחה החברה.

לאתר החברה לחצו כאן
לעמוד המשרות באתר לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully