וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע הקניות הישראלי ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 12:16

נובמבר ידוע כחודש הקניות הבינלאומי עם יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בשל המצב, האירוע המקומי של גוגל ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו: "עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים"

קניות אונליין. ShutterStock
גורלו של ShoppingIL: אירוע הקניות של גוגל ישראל לא יתקיים כהרגלו/ShutterStock

צרכנים בכלל, וצרכנים נבונים בפרט, מחכים לחודש נובמבר מתוך הבנה כי הסבלנות משתלמת.

בין אם כי העונה התחלפה ובא לכם (או שאתם צריכים) להתחדש בבגדים חמים חדשים בין אם עברתם דירה ותרצו לאבזר אותה ובין אם הילדים גדלו ואתם רוצים לחדש להם משחקים בהתאם לגיל - קניות שתכננתם לעשות, יכלו לחכות למבצעי הענק שיציעו עסקים מקומיים ובינלאומיים בימי הקניות הגדולים שמתקיימים מידי שנה בחודש נובמבר.

גוגל ישראל החלה בשנת 2014 לקיים אירוע מכירות שנתי שמטרתו לחזק את תעשיית המסחר המקוון בישראל. רגע לפני שמתקיימים האירועים הבינלאומיים הגדולים, מקיימת גוגל את אירוע המכירות השנתי שלה ShoppingIL בו משתתפים למעלה מ-3,000 בתי עסק מקומיים, קטנים, בינוניים וגדולים, שמציעים הנחות משתלמות.

מכיוון שיום הרווקים הסיני הוא אירוע המכירות הבינלאומי הראשון שמתקיים (בתאריך קבוע, 11.11) אירוע המכירות של גוגל נקבע תמיד לפניו ומתקיים בסופ"ש שמקדים אותו למשך 3 ימים ואם נסתמך על נתוני המכירות שהסתכמו בנובמבר 2022, ניראה כי המטרה הושגה וכי הישראלים הוציאו במהלך ה-ShoppingIL יותר מאשר הוציאו על מבצעי הבלאק פריידי העולמי - כלומר, הכסף של הצרכנים הישראלים, נשאר בישראל.

שופינג il לשנת 2022. יח"צ,
בשנת 2022 הישראלים הוציאו ב-ShoppingIL יותר מאשר הוציאו על מבצעי הבלאק פריידי העולמי/יח"צ

בצל המלחמה: מה יעלה בגורל ShoppingIL השנה?

השנה, עולם כמנהגו נוהג, ואירועי הקניות הבינלאומיים כאמור, יום הרווקים הסיני, הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי, יתקיימו כרגיל אך כששאלנו מה יעלה בגורלו של אירוע הקניות המקומי בשל המצב הבטחוני שאנו מצויים בו ומצב הרוח הלאומי הירוד בעקבות המלחמה שפרצה ב-7.10 השנה - התבשרנו כי ה-ShoppingIL לא יתקיים במתכונתו הרגילה.

הפורמט הסופי טרם נקבע ומגוגל ישראל נמסר כי הם עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים של העסקים השונים בארץ וכן למצב הצריכה בישראל וביקוש הצרכנים.

מה שבטוח הוא, שעקב האבידות הגדולות, האבל העמוק, המתח באוויר והדריכות הביטחונית, הפגיעה בעסקים המקומיים תהייה קשה. ולא רק שהיא תפגע באופן משמעותי, היא גם נוגעת בכל חלקי הארץ וקשה יהיה להתאושש ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully