וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לעסקים: לאומי מרחיב את סל ההקלות ללקוחות מקו העימות

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 17:30

בעקבות המצב הביטחוני, בנק לאומי מודיע היום (שני) על הרחבה משמעותית של חבילת ההטבות וההקלות ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים מיישובי קו העימות בדרום (בטווח של 7-0 ק"מ מגבול הרצועה), בין היתר פטור מלא מתשלומי משכנתאות ומהחזרי הלוואות

הלוואת כסף בבנק. ShutterStock
לפרטיים ולעסקים: לאומי מרחיב את סל ההקלות ללקוחות מקו העימות/ShutterStock

בנק לאומי מודיע על הרחבה משמעותית של חבילת ההקלות ללקוחות, בהן פטור מלא מתשלומי משכנתאות ומהחזרי הלוואות ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים מקו העימות בדרום.

ההקלות שיוענקו ללקוחות פרטיים ולעסקים מיישובי קו העימות (עד 7 ק"מ מגבול הרצועה:

פטור מלא מתשלומי משכנתאות למשך 3 חודשים.

פטור מלא מהחזרי הלוואות צרכניות ללקוחות פרטיים עד סוף השנה, עד לתקרת החזר חודשי של 2,000 ש"ח (עבור לקוחות שלא מימשו את הטבת המשכנתא).

פטור מלא מהחזרי הלוואות לבעלי עסקים קטנים עד סוף השנה, עד לתקרת החזר חודשי של 3,000 ש"ח (עבור לקוחות שלא מימשו את שתי הטבות הפטור האחרות).

עוד מודיע לאומי, כי שוטרי משטרת ישראל שיש להם משכנתא בבנק יוכלו להקפיא את תשלומי המשכנתא שלהם למשך 5 חודשים - ללא ריבית. זאת, בנוסף ללקוחות תושבי הדרום - מאשדוד עד גבול הרצועה, ובצפון - מהקריות עד גבול לבנון, כמו גם מגוייסי מילואים בצו 8, אשר גם להם מאפשר הבנק להקפיא את תשלומי המשכנתא ללא ריבית, למשך 5 חודשים.

הטבות אלו מצטרפות להקלות ייחודיות נוספות, בין השאר: שתי קרנות סיוע ללא ריבית עבור תושבי הדרום בטווח של 30-0 ק"מ מגבול הרצועה, לתושבי הצפון שפונו מביתם ולמגויסי מילואים בצו 8 - גם קרן סיוע בסך מיליארד ש"ח להלוואות גישור לעסקים קטנים ובינוניים, וגם קרן סיוע בסך רבע מיליארד שקלים להלוואות גישור ללקוחות פרטיים; אפשרות לשבירת פיקדון עד 250 אלף שקלים ללא עלות, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully