וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען ישראל: 100 מיליון דולר קנדי כתרומה לנפגעים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:48

על רקע המציאות, הקהילה העסקית מתגייסת למען החזית והעורף ותומכת באזרחים ובכוחות הביטחון. הלאונג' עולה על מדי כחול-לבן וייתן במה לתורמים ולנרתמים שהם פניה היפות של החברה הישראלית בשעותיה הקשות - הפדרציות היהודיות תורמות 100 מיליון דולר קנדי, כתרומה לנפגעים

שרה מאלי. Brooks photography,
שרה מאלי/Brooks photography

הפדרציות היהודיות בקנדה שמייצגות יחד את הקהילה היהודית השלישית בגודלה בעולם גייסו מאז פרוץ המלחמה כ-100 מיליון דולר קנדי עבור סיוע לעיר שדרות, לצפון ולמען תושבי עוטף עזה ומדינת ישראל בכלל.

בנוסף, הקהילות היהודיות קיימו עשרות עצרות תמיכה בישראל ברחבי קנדה, בשיתוף פעולה עם השליחים הצעירים של הסוכנות היהודית ובהשתתפות אלפים מהקהילות היהודיות ומחוצה להן בערים מרכזיות כדוגמת טורונטו, מונטריאול, וונקובר ואוטווה. בעצרות השונות נכחו גם בכירים בקנדה, ביניהם ראש הממשלה ג'סטין טרודו. כחלק מהרצון לסייע למדינת ישראל ואזרחי ישראל, הציבו הפדרציות היהודיות בכלל צפון אמריקה (ה-JFNA) יעד גיוס של 500 מיליון דולרים עבור מדינת ישראל ויישובי הדרום בפרט.

שרה מאלי, מנכ"לית מגבית קנדה בישראל: "יהדות קנדה ידועה בתור אחת הקהילות הציוניות החזקות בעולם. הקהילה מתאבלת יחד עם אחיהם ואחיותיהם בארץ, אך לצד העצב וההלם יש עוצמות פילנטרופיות וקהילתיות עצומות. אותה קהילה יהודית קנדית שלא עזבה את שדרות ב-20 השנים האחרונות היא הקהילה היום שעומדת איתנה וצועקת - אנחנו איתכם, לתמיד. נמשיך לעבוד עם נציגנו בשטח באופן שוטף, תוך קשב לצרכי הפצועים והמפונים, ותמיכה בהם בטווח המיידי ובטווח הארוך".

ניקי היילי. יח"צ מוזיאון הסובלנות,
ניקי היילי/יח"צ מוזיאון הסובלנות

מנכ"ל מוזיאון הסובלנות, יוני ריס, חילק חולצות וסיכות של מטה החטופים עם הכיתוב "מחזירים אותם הביתה עכשיו" לחברי קונגרס בארה"ב בהם ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לשעבר ומועמדת לנשיאות ארה"ב. ריס: "צוות המוזיאון מחזק את ידיהם של משפחות החטופים ומודה לחברת אל-על על שיתוף הפעולה ועל הסיוע של כל המעורבים בארץ ובעולם, ומייחל לשובם של החטופים במהרה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קונצרט התזמורת הסימפונית חיפה. באדיבות התזמורת הסימפונית חיפה,
קונצרט התזמורת הסימפונית חיפה/באדיבות התזמורת הסימפונית חיפה

נגני התזמורת הסימפונית חיפה יצאו להופיע בהתנדבות בפני ילדי קיבוץ כרמיה אשר פונו מבתיהם בעוטף עזה ומתארחים בקיבוץ "נחשולים". הילדים האזינו לשני קונצרטים בסגנונות שונים ואף זכו ביחד עם משפחותיהם למופע של המוזיקאי שלמה גרוניך אשר ביצע ממיטב שיריו, בליווי נגני תזמורת 'ביג בנד' חיפה.

במהלך התקופה הקרובה, ימשיכו נגני התזמורת הסימפונית חיפה להופיע בהתנדבות במקומות נוספים בהם מתארחות משפחות אשר פונו מבתיהן עקב המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully