וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - אקרשטיין תעשיות

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 14:26

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

אהוד דנוך מנכ"ל אקרשטיין תעשיות. אסנת רום סטודיו,
אהוד דנוך מנכ"ל אקרשטיין תעשיות/אסנת רום סטודיו

אהוד דנוך, מנכ"ל אקרשטיין תעשיות: "המלחמה פגשה את אקרשטיין כבר בשבת בבוקר, זמן קצר אחרי קרות הטרגדיה, כשהתחילו פניות מגורמי מדינה שונים שביקשו שנתכונן לאספקה נרחבת של סדרת מוצרי מיגון מבטון שמייצרת אקרשטיין. זה נתן לי מושג ראשוני מול איזה סדר גודל של אירוע אנחנו עומדים.

במקביל התחילו להגיע ידיעות על עובדים שלנו מאזור הדרום שנפגעו, עובדת שנרצחה, בן של עובד שהוא שוטר שנהרג בעת מילוי תפקידו, ועובדים שבתיהם ספגו פגיעות. עובדים אחרים בתחושת פחד וחוסר אונים כמו רבים מתושבי הדרום באותה נקודת זמן. הבנתי שאנחנו הולכים אל הבלתי נודע ויש לתת מענה מקיף בתוך זמן קצר מאד.

כמנהל אתה מבין שאקרשטיין אינה עסק רגיל. מדובר בעסק שמייצר את כל סוגי אמצעי המיגון הפיזי למערכת הבטחון וחייב להמשיך לתפקד גם בזמן מלחמה. מקירות בטון מזויין בצורת T בגובה 9 מטר, דרך מיגוניות, ממ"דים, ועד אמצעי מיגון לכלים כבדים.

הביקושים עולים ומגיעים בכל שעות היממה. השמשנו קווי יצור נוספים והגדלנו את יכולת היצור. אנחנו עובדים 24/7, הקמנו חדר מצב שמקבל הזמנות, והיעד שהגדרנו הוא לא להשאיר פניות ללא תאריך אספקה מוגדר.

חשוב לקחת בחשבון שאנחנו מתמודדים עם מחסור גדול בעובדים כתוצאה מגיוסי המילואים. כמה מהאתגרים שאנחנו מתמודדים איתם כרגע הם קושי בשינוע מטענים מחו"ל לישראל באוויר ובים, עד כדי מצב שחברות ספנות גובות היטל מלחמה בסך של עשרות אחוזים. קיימים גם קשיים בהובלה כתוצאה מגיוס נהגים ומשאיות.

לסיכום - אנחנו נמשיך בכל הכוח למלא את המשימות שלנו על הצד הטוב ביותר לטובת כל זרועות מערכת הביטחון ואזרחי ישראל, ונעמוד בכל משימה שהוטלה ותוטל עלינו. כוחנו באחדותנו וביחד ננצח!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully