וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין רוסיה לאוקראינה: כיצד משפיעה המלחמה על המצב של ישראל במזרח אירופה?

בשיתוף העיתונאי הבינלאומי ניק קוליוחין

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 12:36

בסדרת כתבות חדשה, מנסה העיתונאי הבינלאומי, ניק קוליוחין, להבין מהן ההשלכות של הלחימה בארץ על יחסיה של ישראל עם מדינות אחרות. והפעם: יחסי ישראל-אוקראינה-רוסיה. צפו

בווידאו: ניק קוליוחין משוחח עם ד"ר יבגני קלאובר, מומחה למזרח אירופה/יח"צ

איך משפיעה המלחמה על היחסים הבינלאומיים של ישראל? העיתונאי הבינלאומי, ניק קוליוחין, מנסה להשיב על שאלה זו במסגרת "העולם בוער" - סדרת כתבות חדשה, שתעלה כאן בוואלה!

בכל פרק ישוחח קוליוחין עם מומחים לביטחון ויחסים בינלאומיים על העידן החדש של המלחמות, אליו הידרדר העולם לאחר מגיפת הקורונה - בהתחלה באירופה ובהמשך גם במזרח התיכון. במציאות החדשה הזו כל מדינה רוצה קודם כל לשמור על ביטחון אזרחיה. ישראל, בנוסף למאבק שלה בטרוריסטים ובמדינות שרוצות להשמידה, צריכה לדעת לתמרן בין המעצמות ובראשן ארה"ב, סין ורוסיה, שמעצבות מחדש את הגיאופוליטיקה העולמית.

בסדרת הכתבות ננסה להבין איך כדאי לישראל לפעול בזירה הבינלאומית על מנת לשמר את ביטחונה הלאומי ולקדם סדר עולמי חדש.

העיתונאי ניק קוליוחין. באדיבות המצולם,
העיתונאי ניק קוליוחין/באדיבות המצולם

בפרק הראשון בסדרה, שוחח ניק קוליוחין עם מומחה למזרח אירופה, ד"ר יבגני קלאובר מבית הספר לממשל ומדע מדינה באוניברסיטת תל-אביב. קלאובר אמר בין היתר שבגלל החשיבות שישראל רואה לשימור היחסים הדו צדדים שלה עם רוסיה, היא לא נכנעת לניסיונות האימפולסיביים של אוקראינה לכפות עליה קו אנטי-רוסי. החוקר סבור כי גם שניתן להבין רגשית ואמוציונלית את קייב, ההנהגה האוקראינית מנותקת מהמציאות ואינה מעריכה נכון את היכולות הפוליטיות האמיתיות שלה.

לעמוד הפייסבוק של ניק קוליוחין>>

בשיתוף העיתונאי הבינלאומי ניק קוליוחין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully