וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

120 מיליון דולר מחפשים בעלים - מי יירש את כוכב "חברים"?

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 12:38

מת'יו פרי השאיר אחריו הון מרשים ונכסים, אבל מעולם לא התחתן או הביא ילדים. מי קנה את הפנטהאוז המפואר שלו בלוס אנג'לס ולמה העדיף בית צנוע יותר בשנים האחרונות?

השחקן מת'יו פרי הלך לעולמו לפני יומיים, והשאיר אחריו הון מרשים - השלישי בגודלו מבין חברי הסדרה המיתולוגית. מה היה גודל הונו של פרי, כמה בתים היו לו ומי עתיד לרשת את השחקן, שמעולם לא נישא ולא היו לו ילדים?

השווי הכלכלי של מת'יו פרי עמד על 120 מיליון דולר, זאת לפי אתר celebrity net worth הבוחן את עלות השכר והנכסים של כוכבי הוליווד.

פרי, שהיה השחקן הצעיר ביותר בחברים ובן 24 בלבד כאשר החלה הסדרה, השתתף בפרויקטים שונים לאחר תפקידו כצ'נדלר, אשר אפשרו לו לצבור עוד כסף, בין היתר בסדרה הבית הלבן, תפקיד ראשי בסרט "מורה לחיים" עליו היה מועמד לגלובוס הזהב ועוד שורה של סדרות שלקח בהן חלק. לפני כשנה פרסם ספר זיכרונות אישי אשר היה זכה להצלחה גדולה והיה רב מכר.

Мэттью Перри. Фото: Getty Images. Zahav.ru
מת'יו פרי. הצעיר מבין השחקנים בסדרה/Zahav.ru

פרי החזיק גם נכסי נדל"ן. ב-1995 רכש את דירתו הראשונה בלוס אנג'לס - בית בהוליווד הילס, אותו מכר ב-2001 תמורת 839 אלף דולר. מאז שנת 2005 קנה ומכר לא פחות מתשעה בתים בקליפורניה, בין היתר דירת קונדו שרכש מאלטון ג'ון וכן אחוזות שונות ומפוארות.

כך בין היתר החזיק פנטהאוז מפואר בלוס אנג'לס בשטח קרוב ל-3,000 מ"ר, אותו רכש ב2017 תמורת 20 מיליון דולר. לאחר מכן ניסה למכור אותו תמורת 35 מיליון דולר, ולאחר שלא הצליח התפשר על 21.6 מיליון דולר ב-2021. מוקדם יותר השנה רכשה את אותו הפנטהאוז לא אחרת מאשר ריהאנה.

הבית האחרון שבו חי פרי, בשכונת פסיפיק פליסיידס בלוס אנג'לס, היה בית צנוע בהרבה אותו קנה בשנת 2020, במהלך מגפת הקורונה, תמורת 6 מיליון דולר.

מדובר בבית פרטי בסגנון חווה מהמאה ה-20 שעבר שדרוגים, וכלל ארבעה חדרי שינה ו-4.5 חדרי אמבטיה, ובו חלונות גבוהים מהרצפה ועד לתקרה, ונוף לחוף ולאי קטלינה. לפי אמירות של מקורבים אליו שפורסמו בימים האחרונים, הוא היה בודד בשנים אלה והעדיף לחיות בבית קטן ופשוט יותר.


פרי היה השחקן השלישי העשיר ביותר מבין חברי הסדרה חברים. העשירה ביותר עם ג'ניפר אניסטון, שפיתחה קריירה משמעותית, ומוערכת בסכום של 300 מיליון דולר. השנייה אחריה היא קורטני קוקס, עם הון מוערך של 150 מיליון דולר. שלישי היה פרי כאמור, רביעית ליסה קודרו עם הון של 90 מיליון דולר, ואחרונים הם שני הכוכבים הגברים הנוספים - דייוויד שווימר ומאט לה בלנק עם 85 מיליון דולר ו-80 מיליון דולר בהתאמה.

מי יירש את הונו הגדול של פרי? השחקן מעולם לא נישא, על אף שהיה מאורס ב-2020, וגם לא נולדו לו ילדים. המועמדים הטבעיים הם הוריו - אביו ג'ון בנט פרי, שחקן עבר, ואמו סוזן לנגפורד, בעבר עיתונאית קנדית שהייתה מזכירת עיתונות של ראש ממשלת קנדה בעבר פייר אליוט טרודו. לפרי יש גם חמישה אחים ואחיות למחצה מהנישואים השניים של הוריו, וייתכן שגם הם יהיו ברשימת היורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מת'יו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully