וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותגים תחת אש: איגוד השיווק הישראלי שם את הזרקור על המותגים

31.10.2023 / 14:49

איגוד השיווק הישראלי קיים מפגש מיוחד למנהלי שיווק העוסק בהתמודדות חברות ומותגים בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'. מאות אנשי ונשות שיווק השתתפו במפגש שעסק בנושא החשיבות שלהם בהובלת המשק, בתמיכה בעובדים ובהרמת המורל בקרב הלקוחות ועובדי החברה בפרט ובקרה הציבור בכלל

עובדים ועובדות בחדר ישיבות. ShutterStock
מותגים תחת אש: איגוד השיווק הישראלי שם את הזרקור על המותגים/ShutterStock

על רקע המלחמה, כ-200 אנשי ונשות שיווק השתתפו במפגש הזום השני מתוך סדרת מפגשים שמקיים איגוד השיווק הישראלי תחת הכותרת 'מותגים תחת אש'.

במסגרת המפגש, הרצו בכירים ובכירות מעולם השיווק שהדגישו את החשיבות של אנשי השיווק בהובלת המשק, בתמיכה בעובדים ובהרמת המורל בקרב הציבור הרחב בכלל ולקוחות ועובדי החברות בפרט, תוך דגש על אנושיות ורגישות. בנוסף, המרצים העניקו כלים וטיפים למנהלי השיווק להתמודדות ולהתנהלות נכונה בתקופת המלחמה.

את המפגש פתחה מנכ"ל איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין, שציינה: "התפקיד שלנו באיגוד השיווק בעת הזאת הוא לסייע ולתמוך בכם, מנהלי השיווק, בכך שנעניק לכם ידע וכלים, כדי שתוכלו לגבש דרכי פעולה בכל הזירות. מנהלי השיווק הם המנהיגים האסטרטגיים בחברות, וזה הזמן שלכם להוביל עשייה ערכית ומותאמת למצב על מנת לתמוך בציבור, בלקוחות ובעובדים.

אנשי השיווק הם המנהיגים של הצוותים שלהם, הם מניעים את הכלכלה ואת העסק קדימה והם צריכים למצוא את הכוח למצוא את המחר בתוך חוסר הוודאות".

סיגלית הורן גלפרין - מנכלית איגוד השיווק. גולי כהן,
סיגלית הורן גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק/גולי כהן

"מותגים יש אחריות והם חייבים לפעול"

יגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים הציג 3 צירי פעולה בהם כדאי לארגונים לעבוד: "עשייה בשביל הלקוחות, העלאת המורל הציבורי ותמיכה בעובדים, תוך יציקת משמעות ותחושה של ייעוד בעבודתם". ברקת המליץ לעמיתיו מנהלי השיווק לשים בעת הזו את התחרות בצד ואף לשתף פעולה עם מתחרים.

"אחרי ההלם הראשוני ואחרי הרגע של הפאתוס, מותגים עוברים לשיווק בימי מלחמה, תוך זיהוי צרכים, הפעולה הבסיסית שעושים במחלקות השיווק בימים כתיקונם", אמרה אתי עבאדי, מנכ"לית משרד הפרסם מקאן תל אביב.

עמית פס, סמנכ"ל אסטרטגיה מקאן תל אביב טען כי: "למותגים יש אחריות והם חייבים לפעול במיוחד בעת הזו". הוא הציג שיטת עבודה הכוללת תשובות ל-3 שאלות: איפה נכון לפעול, מה המותג יכול לעשות ואיך עלינו לתקשר את הפעילות. בנושא תקשור הפעולות הציע פס לתקשר מהלכים שנותנים ערך מוחשי לציבור ולחזור לתועלות הבסיסיות שנותן המותג ללקוחות ולתקשר זאת בגישות ותוך עידון המסרים ותוך הימנעות ממהלכים שיתפסו כניצול של המצב לחיזוק המותג או להיתפס כמנותקים מהמצב.

"מותגים צריכים להעניק לאנשים תחושת ביטחון, ודאות, משמעות, שייכות, ותחושה שרואים אותם", הוסיפה ורד חורי, מנכ"לית ובעלים של משרד הקריאייטיב EWISE והציעה למנהלי השיווק לשאול הן את הלקוחות והן את העובדים שלהם מה הם צריכים.

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום לצעירים teenk סיים את המפגש עם ניתוח הסנטימנט בקרב צעירים בתקופה זו: "בני הנוער החשופים במיוחד לרשתות החברתיות נחשפו לעדויות ולסרטונים הנוראיים. מותגים צריכים להמשיך להוות עוגן של שגרה וביטחון עבורם והפניית זרקור כלפי עשייה של בני הנוער עצמם. מותגים שלהם קהילה היוו משענת לבני ובנות הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully