וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל הראל מתתיהו מונתה לסגנית המפקח על הבנקים

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 14:47

הראל מתתיהו נבחרה במכרז ותשמש גם ראש אגף טכנולוגיה וחדשנות

טל הראל מתיתיהו. דוברות בנק ישראל,
הראל מתתיהו. עובדת בבנק ישראל 21 שנה/דוברות בנק ישראל

טל הראל מתתיהו התמנתה לתפקיד סגנית המפקח על הבנקים וראש אגף טכנולוגיה וחדשנות בפיקוח על הבנקים, זאת לאחר הליך מכרז.

הראל מתתיהו עובדת בבנק ישראל כ-21 שנה, ושימשה במגוון תפקידים בפיקוח על הבנקים, ביניהם ראש מטה המפקח על הבנקים ומנהלת יחידת מטה אסטרטגיה ופרויקטים מיוחדים, וכן מנהלת יחידת אסדרה.

במסגרת תפקידיה הייתה אמונה, בין היתר, על גיבוש האסטרטגיה הפיקוחית ויישומה והובלת פרויקטים חדשנים בתחום הבנקאות, וביניהם פרויקט מעבר מבנק לבנק בקליק, פרויקט הר הכסף לאיתור חשבונות בנק אבודים, פרויקט "תעודת זהות בנקאית", ועוד.

אגף טכנולוגיה וחדשנות אחראי על הובלת תהליכים ופרויקטים שיש בהם כדי להתאים את הבנקאות לסביבה המשתנה וכוללים הסרת חסמים שיאפשרו שילוב טכנולוגיות מתקדמות; זיהוי וניתוח סיכונים טכנולוגיים ועסקיים; קידום תהליכי פיקוח לטובת לקוחות המערכת הבנקאית, בין היתר על ידי הגברת התחרות; ויישור קו עם סטנדרטיים מקובלים בעולם.

המפקח על הבנקים, מר דניאל חחיאשוילי: "אני מברך את טל על מינויה לתפקיד חשוב ומאתגר זה. ניסיונה העשיר והמגוון יוסיף לייצר ערך רב ואני בטוח שאגף הטכנולוגיה והחדשנות בהובלתה יתרום לקידום סביבה חדשנית ויעילה. הפיקוח ימשיך לנקוט בצעדים חדשניים ומשמעותיים לצורך התפתחותה וליציבותה של המערכת הבנקאית, לרווחת ואמון הצרכנים ולתחרותיות בה. זאת, בתקופה מאתגרת במיוחד שעל המערכת להוביל ולהיערך לשינויים טכנולוגיים".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully