וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לתמוך בישראל: MSC תספק שירותי תובלה גם בזמן המלחמה

31.10.2023 / 17:14

ענקית ההובלה הימית MSC Cargo ממשיכה לספק שירותי תובלה לישראל גם בזמן המלחמה החברה הודיעה כי לא תגבה היטל מלחמה ודמי השהייה

ספינת MSC Cargo בנמל חיפה. יחצ,
ספינת MSC Cargo בנמל חיפה/יחצ

MSC Cargo, חברת ההובלה הימית הגדולה בעולם ממשיכה לפעול מישראל ואל ישראל גם בזמן המלחמה. החברה מספקת גם בימים אלה שירותי הובלה, אחסון ולוגיסטיקה לכלל לקוחותיה בישראל וממשיכה לפקוד את נמלי ישראל בצורה רציפה. למרות המלחמה, פעילות החברה ממשיכה כרגיל ובנוסף, עם פרוץ המלחמה הנהלת החברה בישראל נרתמה להובלת ציוד צבאי ורפואי הכרחי ולשינוע פרויקטים מיוחדים מיעדים שונים ברחבי עולם, החיוניים לחיזוק מערכי הלחימה והביטחון בתקופה זו.
בין היתר, ממשיכה החברה להפעיל כבשגרה את קו הדגל שלה מנמל חיפה לניו יורק ב-14 יום, וממשיכה כרגיל פעם בשבוע ביציאה של אונייה מחיפה לניו יורק.

בכלל, בכל יום יש לחברה הפלגה של אוניה בכל אחד מהנמלים בארץ, לכל יעד בעולם. נתיבי השיט נותרו כשהיו, למעט ע"פ לעיתים בגלל מצב בטחוני נקודתי כזה או אחר מתקבלות הוראות להסטת אונייה בהתאם להנחיות פיקוד העורף. האבטחה בנמלים מוכתבת על ידי מדינת ישראל וכל הנמלים פועלים בהתאם.

בנוסף, אין שוני במחירי ההובלה מלפני המלחמה בין היתר כיוון החברה החליטה שלא לגבות מלקוחותיה היטל מלחמה וזאת למרות שחברות הביטוח הקפיצו את הפרמיות לאוניות שפוקדות את ישראל בעקבות המלחמה. החברה סופגת בשלב זה את העלות על מנת לתמוך בלקוחותיה בישראל בשעה קשה זו. בעקבות המלחמה, גיוס המילואים הנרחב ומעסיקים רבים שהוציאו את עובדים לחל"ת לקוחות רבים נאלצים להשאיר את המכולות בנמלים, דבר המחייב אותם גם בדמי השהייה. עם זאת, MSC Cargo הודיעה כי לאור המלחמה והמחויבות שלה ללקוחותיה בישראל, החברה לא תגבה דמי השהיית מכולות.

לאה בוגץ'- גנוסר, מנכ"לית MSC ישראל: "מיום הלחימה הראשון החליטה הנהלת החברה לעשות כל מאמץ על מנת לבוא לקראת לקוחותינו בישראל. אנחנו כבר יותר מ- 3 שבועות במצב מלחמה, ממשיכים לספק פעילות רציפה, קשובים לצרכי השוק הישראלי ומסייעים בכל דרך".

  • עוד באותו נושא:
  • נמל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully