וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביסה עם ריח של בית: סנו מפעילה מכבסה ניידת עבור חיילים בשטח

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 8:40

חברת סנו, בשיתוף עם רשת מוצרי החשמל "אבי סופר" מציגים יוזמה מרגשת - "המכבסה"! במסגרת היוזמה, הוקמה בבסיס צה"ל באזור עזה עמדה מקורה עם מכונות ומייבשי כביסה לשימושם החופשי של חיילים וחיילות וכך הם ייהנו מכביסה ריחנית וחמימה עם הרגשה של בית - גם בתנאי שדה

סנו מקסימה בעמדות לחיילים - מכונות כביסה ומייבשים. טל שובל,
כביסה עם ריח של בית: סנו מפעילה מכבסה ניידת עבור חיילים בשטח/טל שובל

מותג הכביסה "סנו מקסימה", בשיתוף עם רשת מוצרי החשמל "אבי סופר" יוצאים ביוזמה מרגשת שתעניק תחושה של בית לחיילים ולחיילות בשטח.

במסגרת היוזמה "המכבסה", מפעילות החברות מכונות ומייבשי כביסה בבסיס מרכזי בעוטף עזה והיא תסייע בניקוי וייבוש הכביסה לחיילים ולחיילות ותעניק תחושה ביתית ורעננה של כביסה ריחנית וחום של בית, גם בתנאי שדה.

המכבסה הניידת מאפשרת לחיילים לכבס ולייבש את בגדיהם ומדיהם בעמדה מקורה המצוידת במוצרים של סנו מקסימה לשימושם החופשי.

מסנו נמסר: "מטרת היוזמה היא לסייע בניקוי וייבוש כביסה לחיילים ולחיילות אשר לא הגיעו לביתם או למקום בו אפשר לכבס מזה מספר שבועות. אנו מקווים שהכביסה הנקייה והריחנית תעניק לחיילים תחושה ביתית ורעננה".

בנוסף לפעילות זו, תרמה חברת סנו, כמו חברות מסחריות רבות ונדיבות, עשרות אלפי מוצרים לתושבי הדרום, לחיילי צה''ל ולמרכזי הסיוע.

סנו מכבסת לחיילים בשטח

חברת סנו תרמה בשבועיים האחרונים עשרות אלפי מוצרים מכל הקטגוריות ושכל המותגים שהיא מרכזת תחתיה, הן לתושבי הדרום המפונים והן לחיילי צה''ל, למרכזי הסיוע למלונות ולדירות מארחות בכל הארץ.

כמו כן, החברה העבירה תרומות של מוצרים לחיילי צה''ל באמצעות רשויות מקומיות וארגונים תרומות מוצרים למשפחות החיילים המאושפזים בבתי החולים, תרומות מוצרים למסעדות המקדישות פעילותן להכנת מזון לחיילי צה''ל, תרומות מוצרים למתנדבי זק''א, תרומות מוצרים לאריזות אוכל ליישובים ועוד.

חברת סנו מחזקת את תושבי המדינה, משפחות הנפגעים והנעדרים וכוחות הביטחון וההצלה. מי ייתן ונדע במהרה ימים שקטים וטובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully