וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללת אשקלון תעניק 2,000 שקל לסטודנטים שגויסו בצו 8

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 10:12

מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, ד"ר פנחס חליוה, מודיע על החלטת הנהלת המכללה להקים קרן מלגות מיוחדת ע"ס 5 מיליון שקל לכל הסטודנטים והסטודנטיות של המכללה, אשר גויסו לשירות מילואים בצו 8 במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". בנוסף, הוחלט על דחיית תשלומי שכר לימוד ומעונות

תלמידים צעירים לומדים עם לפטופ בתוך כיתה. ShutterStock
5 מיליון שקל: מכללת אשקלון תעניק מלגות לסטודנטים שגויסו בצו 8/ShutterStock

המכללה האקדמית באשקלון מכריזה על הקמת קרן מלגות בסך 5 מיליון שקל עבור סטודנטים וסטודנטיות שגויסו בצו 8 ומשלמים שכר לימוד.

אותם מגויסים יקבלו מענק ע"ס 2,000 שקל ללא קשר למצבו הכלכלי. אם מדובר בסטודנט שלומד במתכונת חלקית ומגויס בצו 8, הרי שיקבל מענק של 1,000 שקל. מדובר ביוזמה ייחודית במוסד אקדמי בדרום הארץ, כאשר הכספים המנותבים לכך הוקצו מקופת המכללה.

החלטה נוספת של המכללה היא דחיית תשלום שכר הלימוד של חודשים אוקטובר-נובמבר 2023 ודחיית תשלום עבור המעונות במכללה עד להודעה חדשה.

המכללה האקדמית אשקלון פתחה בנוסף לכך, קו חם ייעודי לסטודנטים ולסגל האקדמי, אשר במסגרתו מומחים יתנו מענה ותמיכה רגשית בשל מצב החירום. שירות זה נפתח בסמוך לפרוץ המלחמה ועד כה רבים פנו אליו לקבלת סיוע.

בכך מצטרפת המכללה לאוניברסיטאות בר אילן ותל אביב, שהודיעו על תמיכה בהיקף של 1,000-5,000 שקל בסטודנטים והסטודנטיות שגויסו למלחמה.

מנכ"ל המכללה ד"ר פנחס חליוה: "במכללה האקדמית אשקלון, אשר למודת מבצעים צבאיים וירי טילים לעיר המטווחת ביותר באזור - אשקלון, מרגישים חובה מוסרית כפולה כלפי הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, שרבים מהם מתגוררים ביישובי העוטף ובאשקלון והנגב המערבי ואנו גאים להעמיד לרשותם תמיכה רגשית וכלכלית".

ביקור פצועים החוג לסיעוד מכללת אשקלון. מכללת אשקלון,
חברי הסגל של המכללה מבקרים פצועים בבית החולים באשדוד/מכללת אשקלון

גם למען הפצועים

לא רק למען הסטודנטים, המכללה משתפת כי חברי הסגל וסטודנטים מהחוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון יחד עם נציגי המנהל ביקרו הבוקר פצועים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. הם העניקו להם ולצוותים הרפואיים ספר תהילים מהודר, מטען לטלפון הנייד וגם מארז מפנק של עוגיות שהכינו במיוחד עבורם. בהמשך השבוע יבקרו גם בבי החולים ברזילי באשקלון וסורוקה בבאר שבע.

ראש החוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון, ד"ר איליה קגן: "ביקורי הפצועים היו מרגשים מאוד. למדנו על ההתמודדות שלהם עם המצב והצענו להם דרכים שבהם נוכל לסייע להם. אני מודה לכל מי שקידם את הביקורים, בראשן ד"ר רחלי סילברן ולכל מי שהשתתף ביוזמה המבורכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ביקור פצועים החוג לסיעוד מכללת אשקלון. מכללת אשקלון,
חברי הסגל מבקרים פצועים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד/מכללת אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully