וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזם הסדרתי עמרי לחמן מונה למנהל הצמיחה של סטארט אפ הטראוול-טק Joyned

1.11.2023 / 12:13

לחמן כיהן קודם לכן כמנכ"ל וכמייסד משותף של סטארט אפ טכנולוגיית הטעינה האלחוטית Humavox, והיה מייסד משותף של פלטפורמת LEAP לגילוי טאלנטים בתחום הספורט

עמרי לחמן. ארז כרמל,
עמרי לחמן/ארז כרמל

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של עמרי לחמן כמנהל הצמיחה של החברה (Managing Director of Growth).

לחמן, יזם סדרתי ומנהל בעל ניסיון של 15 שנה בהשקה ובהצמחה של מיזמים טכנולוגיים, יצטרף לשלב הבא של צמיחת Joyned, במטרה להרחיב את טכנולוגיית ההזמנות השיתופית של החברה בענף התיירות. התמחותו של לחמן כוללת פיתוח עסקי, אסטרטגיה, מכירות ושיווק. הוא אף צבר ניסיון מעשי בעבודה מול קהלים צרכניים (B2C) וקהלים עסקיים (B2B).

לחמן כיהן קודם לכן כמנכ"ל וכמייסד משותף של סטארט אפ טכנולוגיית הטעינה האלחוטית Humavox, והיה מייסד משותף של פלטפורמת LEAP לגילוי טאלנטים בתחום הספורט. הוא מכהן במועצות מייעצות של כמה חברות ישראליות ומהווה חלק ממועצת המנהלים של Joyned החל ממאי 2021.

במסגרת תפקידיו הניהוליים, לחמן טיפח מיזמי היי-טק צעירים עד לשלב ההנפקה וסייע לעסקאות מוצלחות של מיזוגים ורכישות. ההתמחויות המגוונות שלו כוללות מנועי חיפוש סמנטיים, ראיית מכונה וניתוח תמונות, זיהוי קולי, טלקום, אבטחת סייבר, ספורט, גיימינג, מוצרי חשמל אלחוטיים, בלוקצ'יין ו-Web3.

הצטרפותו של לחמן מתווספת לשורה של מינויים שביצעה Joyned בחודשים האחרונים על מנת לתמוך בצמיחתה ובהטמעת הפתרון שפיתחה אצל מותגי תיירות בעולם, ביניהם מינויו של סרחיו ורגאס יוהאנסון, לשעבר מבכירי ענקית התיירות אמדאוס, למנהל מגזר התיירות.

"לבצר את מעמד החברה"

ל-Joyned הסכמים מסחריים עם עשרות מותגי תיירות בינלאומיים, ביניהם: הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית טכנולוגיית התיירות אמדאוס (Amadeus), שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה NexusTours שפתרונותיה פועלים ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה, הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels, ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברת Vacation Homes OYO.

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.

יונתן אברהם, מייסד משותף ומנכ"ל Joyned: "עמרי תרם לנו רבות כחבר מועצת מנהלים, שם הוא העמיד לרשותנו מומחיות בעלת ערך עצום שבה השתמשנו לגיבוש מודלים עסקיים, אלמנטים במוצר ואסטרטגיות עסקיות ושיווקיות. המינוי של עמרי הוא התקדמות טבעית בתקופה בה אנחנו חותרים לחזק עוד יותר את הצמיחה המרשימה שלנו".

עמרי לחמן מסר: "במהלך המסע שלי כיזם, מיקדתי את מירב תשומת ליבי ביזמים וחברות אשר מחוללים שינוי מהותי ומשמעותי בחיי היום יום של כלל בני האדם. Joyned היא אחת מהחברות האלה. אני מצפה לעבוד באופן הדוק יותר מאי פעם עם צוות החברה כדי לבצר את מעמדה כספקית של טכנולוגיית הזמנות בענף התיירות".

Joyned מחוללת שינוי דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות, בשוק שהיקפו מוערך בכ-1 טריליון דולר בשנה. חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות.

בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (Conversion Rate) שלהם צומח פי ארבעה - שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד.

Joyned נוסדה בשנת 2017 על ידי המנכ"ל יונתן אברהם וסמנכ"ל המוצר מיכאל לוינסון. החברה מעסיקה 25 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully