וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד"ר לכביסה: היוזמה הזו מגיעה למפונים עם כביסה ריחנית מהבית

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:08

אחת המצוקות הגדולות של משפחות שפונו מבתיהן, היא הכביסה התכופה שהם זקוקים לה, למעט הבגדים שהספיקו לקחת איתם ואלו שלא עומדים לרשותם שירותי כביסה חינמיים, נאלצים להיעזר באנשים מהקהילה. היוזמה של ד"ר אקרמן, מגיעה אליהם עם לב רחב, חיוך גדול וריח של כביסה נקייה

ד"ר להבית אקרמן - עם מיזם סיוע למשפחות מפונות 'כביסה למפונים'/יח"צ

במהלך השבועות האחרונים, משפחות רבות מדרום ומצפון הארץ, שנאלצו לעזוב את בתיהן ולעבור להתגורר בבתי מלון בטוחים יותר במרכזה, מתמודדים עם בעייה גדולה נוספת: על פניו היא אולי נתפסת כמצוקה שטחית אבל בפועל היא משמעותית: הכביסה.

כידוע, הרוב הגדול של המשפחות, פונו בבהילות, לחלקם לא נותר מה לקחת ולחלקם ניתן זמן מוגבל עד מאד לאיסוף חפצים אישיים וחיוניים. אותם מפונים, שהספיקו לקחת איתם מעט מאד בגדים, נאלצים היום לכבס אותם לעיתים תכופות כדי לחזור וללבוש את אותם פריטים - אבל נקיים.

'כביסה למפונים' הינו מיזם שהקימה ד"ר להבית אקרמן, במסגרתו נרכשו מכונות ומייבשי כביסה שהועברו למתנדבים שהתחייבו לאסוף את הכביסה המלוכלכת מבתי המלון בתל אביב ולהחזירם לבעלים כשהם נקיים וריחניים.

ד"ר להבית אקרמן עם מיזם הכביסה בזמן מלחמה 'כביסה למפונים'. יח"צ,
ד"ר להבית אקרמן עם מיזם הכביסה בזמן מלחמה 'כביסה למפונים'/יח"צ

עשרות מתנדבים יעשו כביסות

ד"ר אקרמן גייסה לטובת המיזם את צוות העובדים והעובדות שלה מהקליניקות שבבעלותה ויחד עם עוד כ-50 מתנדבים מעיר מגוריה (גבעת שמואל והסביבה) הם אוספים את שקי הכביסה המלוכלכת, מכבסים, מייבשים, מקפלים ומחזירים למשפחות באהבה כשהם ריחניים ונקיים.

"עם ישראל התגלה בתאפרתו. רבים התגייסו באופן מיידי לעזור ולתמוך בתושבים שפונו מבתיהם למרכז הארץ. בנוסף למצרכים בסיסיים כמו: אוכל, בגדים, נעלים וכו' הם מנגישים להם שירותי כביסה בהתנדבות.

הרעיון של המיזם הוא לדאוג לכל הלוגיסטיקה שמסביב במטרה שהמפונים יקבלו פעמיים בשבוע כביסה נקייה, אומרת ד"ר אקרמן: "אנו נדאג לאסוף את הכביסה המלוכלת מבתי המלון, בשלב הראשון רק מתל-אביב, לכבס, לייבש ולהחזיר נקי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ד"ר להבית אקרמן עם מיזם כביסה במלחמה. יח"צ,
ד"ר להבית אקרמן עם מיזם כביסה במלחמה למען משפחות מפונות/יח"צ

ציון לשבח מראש העיר

עוד הוסיפה אקרמן: "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, לנחמה שורק, מנהלת קליניקת נווה סביון אשר תרמה מכונת כביסה, לתושבי גבעת שמואל שהתגייסו לכבס ולצוות שלי שמנהל את הלוגיסטיקה".

חוץ מהתודות וההוקרה שהמיזם מקבל מצד המשפחות המפונות, גם ראש העיר תל-אביב-יפו רון חולדאי, שהסתובב עם המתנדבים בין בתי המלון בעיר, עצר וציין לשבח: "כל הכבוד על היוזמה המבורכת, אנו מודים על הארגון והביצוע המרשימים".

אנחנו הנשק הסודי - יוזמות מרגשות וסיפורים אישיים על הכוח האזרחי של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully