וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SAP במענק לעובדים שפונו: 26 אלף שקל למשפחה עם שני ילדים

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 13:35

החברה הודיעה על מענק של 6,500 שקל לכל בן משפחה שפונה מביתו; מנכ"ל החברה העולמית: "עצובים מאוד על אובדן החיים הטראגי ומחויבים לתמוך בעובדים ובמשפחות"

עובדי סאפ בפעילות רכישת סחורה חקלאית מתושבי הדרום והצפון. שלמה לוי,
עובדי סאפ בפעילות רכישת סחורה חקלאית מתושבי הדרום והצפון/שלמה לוי

חברת ההייטק SAP תתמוך באלפי שקלים בעובדי החברה אשר פונו מביתם בדרום ובצפון. החברה הודעה כי תתן מענק חד פעמי בגובה 6,500 שקל לכל עובד שפונה מביתו, עבור כל אחד מבני המשפחה.

המשמעות היא שעובדת נשואה עם שני ילדים למשל, תזכה למענק בסך 26 אלף שקל. במקביל, עובדים המתגוררים באזורים המצויים בטווח של עד 40 ק"מ מגבול עזה, ושלא פונו מביתם, יקבלו מענק בגובה 2,600 שקל לכל אחד מבני המשפחה.

כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP העולמית, צייץ בחשבון הלינקדאין שלו כי "אנו עצובים מאוד על אובדן החיים הטראגי שחווה מדינת ישראל בימים האחרונים ומביעים את תמיכתנו העמוקה באלו שנפגעו. SAP מחויבת לתמוך בעמיתיה ובמשפחותיהם בישראל בתקופה זו".


SAP מצטרפת לחברות הייטק נוספות אשר תומכות בעובדים בימים אלה, כאשר האחרונה היא אינטל, אשר הודיעה השבוע על מענק חד פעמי בגובה 5,000 דולר לכל אחד מ-12 אלף העובדים בישראל.

SAP מדווחת על שורה של צעדים נוספים לתמיכה במשק בימים אלה - החברה תורמת 250 אלף יורו למד"א וכן רכשה, באמצעות ועד העובדים שלה, סחורה חקלאית ישירות מחקלאים מאזור הדרום והעוטף ומהצפון בשווי של מאות אלפי שקלים, אשר נתרמה לאחר מכן לתושבים המפונים ולחיילי צה"ל.

צוותי מרכז הפיתוח של SAP הקימו בתחילת המלחמה פלטפורמה ייעודית המרכזת התנדבויות, צרכים ויוזמות אזרחיות מהשטח, וכלל העובדים לוקחים חלק בהתנדבות ופעולות אזרחיות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully